2777
2789

ان شالله صاحب فرزند سالم و صالح بشی عزیزم❤️🤲

❤️❤️❤️سلام.اگه تو تاپیکی از منم حرفی شنیدین که ناراحتتون کرد لطفا حلال کنید.آدم گاهی تو شرایطی هست که نسنجیده حرف میزنه.شما هم سعی کنید قبل جواب دادن و حرف زدن اول فکر کنید...چون آب ریخته به جوی باز نمیگردد...❤️❤️❤️

عزیزم من باردار نمیشدم یبار باردار شدم سقط شد همون اول دکترم گفت بخاطر نطفه ضعیفه چون شوهرم هم مشکل داشت

دیگه بخاطر مشکلات زیاد آی وی اف کردیم و قبلش فهمیدم خودم هم مشکل خودایمنی دارم که باعث سقط میشه

شما هم احتمالا یکی از این مشکلات رو داری

اگر خودایمنی باشه دکتر قبل باردارشدن بهت دارو باید بده

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یکی ازدلایل سقط زیر۳ماه،اسپرم ضعیف هست یاهمون نطفه ضعیف.گاهی ازدواج فامیلی.شماهم دفعه بعدسعی کن داخل اینترنت نگاه کنی وقتایی که قمردرعقرب هست ،رابطه نداشته باشی.یکی ازدلایل هم میتونه این باشه.وکلی دلایل پزشکی

اومی بیند.درمحضراوهستیم.
قریونت ممنون ازت❤️ اما دکتررم باید راهنمایی میکرد که اینکارو نکرد منم دیگه دکترمو عوض کردم ببینم این ...

هر بار که باردار شدی چند ماه اقدام کردی؟ من سه ماهه اقدام به بارداری کردم ولی نتیجه نداشته

من خودم چندین بار سقژچط کردم همه ازمایشاتو دادم همه چی اوکی بود ولی تو عکس رنگی مشخص شد سپتون رحم دا ...

اره هفت هفته هم قلب داشت اما هنوز آزمایش ندادم 

ذات بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بدذاست💔❤️‍🩹

[QUOTE=360325111]هر بار که باردار شدی چند ماه اقدام کردی؟ من سه ماهه اقدام به بارداری کردم ولی نتیجه نداشته[/QUOTE

همون ماه که اقدام کردم باردارشدم فقط از هفته ششم اگه بینی شروع میشد



ذات بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بدذاست💔❤️‍🩹

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز