farnoushgoli مدیر استارتر عضویت: 1403/01/17 تعداد پست: 3223 عنوان دستام میلرزه 214 بازدید | 15 پست لرزش دستام دیگه واقعا داره اذیت میکنه😑💔چیکار کنم خیلی وقته اینجوری اممثلا تو اینستا یه پستی میدیدم الان دستام انقد میلرزیذ هی میخورد رو صفحه تند تند لایک میکرد😐😂😂😂 1403/08/22 | 10:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
اناوحلما عضویت: 1401/06/07 تعداد پست: 7419 چند سالته باید ب صورت جدی پیگیرش باشی حیا چیزی نیست که امروز مد باشه فردا نباشه حیا همیشه مده😍پررنگترین خط قرمز حرمته حرمت که شکسته شد دیگه نباید راه ارتباطی بمونه!!!!
mooferferi عضویت: 1396/12/04 تعداد پست: 7861 لاغر نشدی؟ ریزش مو؟ کم شدن حجم خون پریود؟ موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند.
kjfdtuhfyjj عضویت: 1403/05/21 تعداد پست: 2752 لاغر نشدی؟ ریزش مو؟ کم شدن حجم خون پریود؟ من این علایمو دارم دستام خیلی میلرزه یه مدت قرص اعصاب میخوردم
farnoushgoli مدیر استارتر عضویت: 1403/01/17 تعداد پست: 3223 لاغر نشدی؟ ریزش مو؟ کم شدن حجم خون پریود؟ اره دقیقاااا😐همه اینا رو دارم
mooferferi عضویت: 1396/12/04 تعداد پست: 7861 من این علایمو دارم دستام خیلی میلرزه یه مدت قرص اعصاب میخوردم همشو؟ اینا علائم تیروئید پرکارن گلمچکاپ بدید موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند.
farnoushgoli مدیر استارتر عضویت: 1403/01/17 تعداد پست: 3223 چند سالته باید ب صورت جدی پیگیرش باشی ۱۹ سالمهیعنی برم دکتر؟
mooferferi عضویت: 1396/12/04 تعداد پست: 7861 اره دقیقاااا😐همه اینا رو دارم گلم چکاپ بدیداحتمالا تیروییدتون پرکاره، ازمایش تیرویید رو هم بگید براتون بنویسن موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند.
اناوحلما عضویت: 1401/06/07 تعداد پست: 7419 ۱۹ سالمهیعنی برم دکتر؟ بله از ریشه درمان کن بی توجه نباش بهش حیا چیزی نیست که امروز مد باشه فردا نباشه حیا همیشه مده😍پررنگترین خط قرمز حرمته حرمت که شکسته شد دیگه نباید راه ارتباطی بمونه!!!!
300_maryam عضویت: 1402/03/13 تعداد پست: 6382 اگه خاطره بدی داری فراموش کن زندگیت بساز ب چیزای خوب فکر کن گلم
farnoushgoli مدیر استارتر عضویت: 1403/01/17 تعداد پست: 3223 گلم چکاپ بدیداحتمالا تیروییدتون پرکاره، ازمایش تیرویید رو هم بگید براتون بنویسن اخه قبلا ازمایش تیروئید دادم گفت مشکلی نیس
خواننده_خاموش عضویت: 1395/07/24 تعداد پست: 47401 اخه قبلا ازمایش تیروئید دادم گفت مشکلی نیس چند سال پیش.؟ ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.
mooferferi عضویت: 1396/12/04 تعداد پست: 7861 اخه قبلا ازمایش تیروئید دادم گفت مشکلی نیس قبلا و ول کن منظورت سالها پیشه؟ 😅اختلال تیرویید تو یک ماه میتونه پدید بیادخصوصا که همه علائم و داری! چکاپ بده خصوصا تیروئید و حتما بدهو لرزش دست مهمه دختر، نادیده نگیرش. موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند.
farnoushgoli مدیر استارتر عضویت: 1403/01/17 تعداد پست: 3223 قبلا و ول کن منظورت سالها پیشه؟ 😅اختلال تیرویید تو یک ماه میتونه پدید بیادخصوصا که همه علائم و داری ... باشه عزیزم مرسی🥲❤️