2777
2789
عنوان

ترشی تخمیری

2925 بازدید | 3 پست

سلام دوستان من تازه عضو شدم و به عنوان اولین پستم خواستم یه کار خیری انجام داده باشم تا برای بقیه هم مفید باشه.

دوستان من چند سالی بود که درگیر مشکلات روده بودم و این اواخر عدم هضم مناسب غذا و صداهای روده من رو خیلی اذیت میکرد. جوری که میخواستم جایی برم همیشه استرس اینو داشتم که روده هام صدا بده.

من طب سنتی رو هم امتحان کرده بودم اما پزهیزات زیادی برام گذاشته شده بود و جواب صددرصدی هم نمیگرفتم.

ماست پروبیوتیکم میخوردم نفخ میکردم.

خلاصه توی اینستا دیدم چنتا پیج دستور ساورکرات یا همون ترشی تخمیری رو آموزش دادن و در مورد فواید بسیارش گفتن.

منم درست کردم و استفاده کردم و نمیدونید الآن چثدر راحت شدم.

دیگه خبری از صداهای روده و جوش و یبوست و نفخ و سنگینی بعد خوردن غذا نیست😍😍

خیلی خوشحالم امیدوارم شماهم استفاده کنید و مشکلتون حل بشه.

دستورشو خواستید گوگل سرچ کنید.

عزیزم لطف کردی این همون خمیر ترش هست؟

سلامت باشی عزیزم

البته خمیر ترش هم حاوی باکتری های مفید هست. اما اینا اسمشون ساورکرات(ترشی هایی که مادرا با نمک درست میکردن )هست. از نمک طبیعی و بدون ید استفاده بشه بهتره، چون باکتری های مفید بهتر رشد میکنن.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز