2777
2789
عنوان

hpvو بارداری

185 بازدید | 14 پست

سلام دوستان من یک ساله اقدام به بارداری کردم بعد پنج ماه که باردار نشدم رفتم دکتر گوفتم مبتلا به hpv cin1هستم بعد 2ماه از این خبر باردار شدم جنین توی9هفته و5روز قلبش ایستاد😔 قرص استفاده کردم که جنین سقط شد ولی بقایا موند مجبور شدم ب کورتاژ الان دارم دق میکنم بعضی وقتا فکر خود کشی میزنه به سرم نمی دونم چیکارکنم لطفاً کمکم کنید باردار میشم دوباره با وجود این مریضی ایا درمان داره 😭

میشه باردار شد که .. اگر عفونتم داری باید انتی بیوتیک بهت بدن و پماد و .. تا اوکی بشه و باعث سقط نشه 

سزارین میکنن

                  دُنبـالَم نَیـا ، اسـیر میشـی .. 🚶🏻                                              دَرخـواسـتِ دوسـتی رَدِ ! 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هپاتیت بسته به نوعش شنیدم که قابل درمانه ان شاالله ازنوع قابل درمان باشه

هپاتیت نیست که .. اچ پی ویه 

                  دُنبـالَم نَیـا ، اسـیر میشـی .. 🚶🏻                                              دَرخـواسـتِ دوسـتی رَدِ ! 

پس با اچ آی وی اشتباه گرفتم شرمنده

دشمنت شرمنده عزیزم

                  دُنبـالَم نَیـا ، اسـیر میشـی .. 🚶🏻                                              دَرخـواسـتِ دوسـتی رَدِ ! 

نا امید نباشپزشک های مختلف برو حتما راهی پیدا میشه برای کنترل این بیماریولی زن و شوهرا اصولا نباید ب ...

فقط یک شک دارم اونم این که یک بار لیزر رفتم که دستگاه تماس مستقیم با بدن داشت اپراطور تایلکس نکشیده بود دستگاه 

فقط یک شک دارم اونم این که یک بار لیزر رفتم که دستگاه تماس مستقیم با بدن داشت اپراطور تایلکس نکشیده ...

دستگاه لیزر منم تماسی بود

ولی سرش به صورت خودکار بعداز هربار استفاده با اشعه‌ی یووی ضدعفونی میشد و هیچ وقت چیزی سرش نمیکشید واسه اطمینان بیشتر ما هم قبل مصرف با پد الکلی پاک میکرد

ندیدی اینجوری باشه یا پاک کنه ؟

دستگاه لیزر منم تماسی بودولی سرش به صورت خودکار بعداز هربار استفاده با اشعه‌ی یووی ضدعفونی میشد و هی ...

مال من همیشه نایلکس می کشیدن رفتم به سر پرستشون گوفتم گوفتن اپراطور اخراج کردیم 

اسم دستگاه لیزرتون چیه

مال من همیشه نایلکس می کشیدن رفتم به سر پرستشون گوفتم گوفتن اپراطور اخراج کردیم اسم دستگاه لیزرتون چ ...

چهار سال هست که جلسات لیزرم تموم شده و نرفتم اصلا چون قصد بارداری داشتم تواقدام هم بودم تست هم دادم منفی بود قبل از اقدام 

اسم دستگاهم “موتوس دکا “ بود برای موهای ریز و کرکی و هر نوع رنگ پوستی  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز