میناکرمی مدیر عضویت: 1401/08/16 تعداد پست: 1221 عنوان حس ششم | مشاهده متن کامل بحث + 2520 بازدید | 525 پست لطفاً کسایی که حس ششم شون خوبه بگند کی کار پیدا می کنم ممنون 1403/08/19 | 20:51 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گربه_پشمالو عضویت: 1403/04/12 تعداد پست: 7760 خواهرا کلا یه چیز بگم شاید حسام اشتباه باشه جدی اصلا نگیرید اگه توی دنیا قرار بود یه چیز باشم دوست دارم مهربون باشم🥰🦦
گودیآماس عضویت: 1400/02/03 تعداد پست: 548 خواهرا کلا یه چیز بگم شاید حسام اشتباه باشه جدی اصلا نگیرید جواب منو ندادی ولی🥲
گربه_پشمالو عضویت: 1403/04/12 تعداد پست: 7760 عزیزم اطفا قبل رفتن جواب منو هم بدهمن کی و با چه شخصی ازدواج میکنم و شغلش چیه،اسمم زهرا💚 فعلا ازدواج نمیکنی ولی اگه کنی شخص متوسطیه اگه توی دنیا قرار بود یه چیز باشم دوست دارم مهربون باشم🥰🦦
گربه_پشمالو عضویت: 1403/04/12 تعداد پست: 7760 پس ینی قبول نمیکنه؟چون ماهم زیر۷۷تا اصلا نمیایم چون بنظرش زیاده ولی داره سعی میکنه جور کنه اگه توی دنیا قرار بود یه چیز باشم دوست دارم مهربون باشم🥰🦦
گربه_پشمالو عضویت: 1403/04/12 تعداد پست: 7760 عزیزم اگه تونستی واسه منم بگو کی بچه دومم و باردار میشم خیلی ممنون فعلا بچه دومی حس نمیکنم ولی فک کنم زود بیاد اگه توی دنیا قرار بود یه چیز باشم دوست دارم مهربون باشم🥰🦦
hannie15 عضویت: 1401/11/17 تعداد پست: 6983 چون بنظرش زیاده ولی داره سعی میکنه جور کنه حسش بهم چیه ؟ چجور شخصیتی داره؟ پایان شبه سیه سپید است
گربه_پشمالو عضویت: 1403/04/12 تعداد پست: 7760 حسش بهم چیه ؟ چجور شخصیتی داره؟ حسش خوبه یکمی غرور داره انگار چشش یذره پیش یه نفریه اگه توی دنیا قرار بود یه چیز باشم دوست دارم مهربون باشم🥰🦦
دخترک_باربی عضویت: 1402/12/28 تعداد پست: 5828 میگم همش با لباس کوردی قهوه ایی میاد جلو چشمم🤣زیاد قهوه ایی نمیپوشه؟یا رنگ قهوه ایو دوست داره😂 اره اکثرا شلوارش ،خودمونی باشه 😂حالا راجبمون هرچی میبینیو بگو عزیزم از احساساتش هرچی با افتخار پرورده کوردم💃🏻❤ سال ها بعد دربارهی ما خواهند نوشت: مردمانی بی تصمیم در حاشیهی جهان خویش، گران زندگی میکردند اما ارزان میمردند....
خوشبختیی عضویت: 1397/10/08 تعداد پست: 7697 چون بنظرش زیاده ولی داره سعی میکنه جور کنه بتظرت نهایتش ازدواج هست یانه ؟چون ما که کوتاه نمیایم میخوام ببینم اونا میان یانه؟ من از قیدت نمیخواهم رهایی
mobinaa16 عضویت: 1403/06/29 تعداد پست: 1355 ارهحس منم اکثر مواقع درست در میاد ماه تولدمو میگی عزیزم؟🥲میشه بگی اخراج میشه؟ یعنی اون چیزی ک میخام میشه
mobinaa16 عضویت: 1403/06/29 تعداد پست: 1355 4 ماهه دیگه یکار گیرت میاد ماه تولدمو میگی عزیزم؟🥲میشه بگی اخراج میشه؟ یعنی اون چیزی ک میخام میشه
نداااااهستم عضویت: 1403/08/19 تعداد پست: 81 حسش خوبه یکمی غرور داره انگار چشش یذره پیش یه نفریه عزیزم. پیمان دوباره برمیگرده ایاو حست درباره دکتر رفتنم چیه کی خوب میشم بالاخره😢
hannie15 عضویت: 1401/11/17 تعداد پست: 6983 حسش خوبه یکمی غرور داره انگار چشش یذره پیش یه نفریه بعدا ممکنه ما با هم بریم تو رابطه؟کلا چقدر با هم در اینده اوکی میشیم پایان شبه سیه سپید است
sara88888890181 عضویت: 1403/04/15 تعداد پست: 11363 ارهحس منم اکثر مواقع درست در میاد عزیزم قربونت جوابمو میدی؟🥲💔ماه تولدم گلم؟ منو دوستم باهم قهریم. ته دلش چی حس میکنی؟ دلش میخاد باهام حرف بزنه یا نه؟ مرسی❤️🩹
sara88888890181 عضویت: 1403/04/15 تعداد پست: 11363 4 ماهه دیگه یکار گیرت میاد عزیزم قربونت جوابمو میدی؟🥲💔ماه تولدم گلم؟ منو دوستم باهم قهریم. ته دلش چی حس میکنی؟ دلش میخاد باهام حرف بزنه یا نه؟ مرسی❤️🩹