بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من که اینستا رو حذف کردم ناخودآگاه رو آدم تاثیر میذاره رضایت از زندگی رو از آدم میگیره.شما هم به نظرم کمش کن یا بذار کنار ما نمیدونیم پشت پرده زندگی هاشون چه خبره
نا امید از تمام دارو ها...نا امید از دعای هر ساعت...چشمم اما خلاف پاهایم ،رو به دروازه ی خراسان است!
هیچگاه ظاهر زندگی دیگران را باطن زندگی خود مقایسه نکنید🤭
❤الو سلام ببخشید منزل خداست؟ منم همون مزاحمی که اتفاقا آشناست*هزاربار دلم گرفته این شماره رو*ولی چرا هنوز پشت خط در انتظار یک صداست*شماکه گفتی واجبه جواب سلام هرکسی*چی شد به مارسیدبازحساب بنده هاجداست*اجازه میدی که برات یه کم دردودل کنم*آخه شنیدم که فقط اسم تو مرهم وشفاست*حتی اگه چیزی نگی کلی دلم سبک میشه*چون میدونه که میشنوی وقتی تو این حال و هواست*الو دوباره قطع و وصل سیم ها شروع شده*خرابی از دل منه یا شاید از این سیم هاست*الو منو ببخش اگه بازم مزاحمت شدم*دوباره زنگ میزنم تا خدا خداست
عزیزم قدر داشته هاتو بدون، کلی هم باهاشون عشق کن، ب خودتم انرژی منفی نده باور کن اینستا و زندگیاشون همش ویترین.. منم دقیقا مث شما بودم حالا خیلی وقته اصن اینستا نمی رم، چون میدونم فقط حال خودمو زندگیمو سلام خراب میکنم.