haniyeh20 مدیر استارتر عضویت: 1403/05/01 تعداد پست: 72 عنوان لیفان x60 34 بازدید | 1 پست کسی داره؟؟یا از آشناهاتون کسی هست از این وسیله استفاده کنه؟؟؟ 1403/08/19 | 02:18 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
456gholiii عضویت: 1402/06/01 تعداد پست: 2293 به جو دهی های بازار توجه نکنهرماشینی بخری خوبهملت هنوز پیکان رو سوار میشن و حالشو میبرن پیکی سوار میشنمثلا میگن چینی نخرید ایرانی بخریدسایپا فلانهاینارو بریز دور اینا همه بازی دلال هاسهمشون یه جورن