2789
عنوان

ترشح

81 بازدید | 11 پست

سلام بچها

من سونو سینه دادم  

گفتن توده داری ولی خوش خیمه گفتن س ماه بعد مجدد سونو بده امروز سینمو فشار دادم  ی قطره ترشح زرد اومد بیرون خیلی نگرانم چیکاکنم؟ 

میشه برام ی صلوات بفرستی دوست گلم (: ✨❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


انقدر با سینت ور نروسایز بزرگی؟ ببین سفتی تو سینت حس میکنی؟

نه حس نمیکنم ولی سونو دادم گفتن توده داری

خوش خیمه امروز فشارش دادم ی قطرع ریخت خیلی نگرانم چیکاکنم😭

میشه برام ی صلوات بفرستی دوست گلم (: ✨❤
چی هس؟ اخه من سینم توده هم داره ولی گفتن خوش خیمهگفتن س ماه بعد سونو بده

هورمون که تو بدن زیاد بشه هورمون شیر زا توی بدن بالابره از سینه ترشح زرد یا سفید میاد.انکانض هست بخاطر همون توده باشه دستکاری نکن اصلا

هورمون که تو بدن زیاد بشه هورمون شیر زا توی بدن بالابره از سینه ترشح زرد یا سفید میاد.انکانض هست بخا ...

بنظرتون برم دکنر؟ س بار رفتم گفتن س ماه بعد سونو. بده ولی امروز ترشح دیدم خیلی ترسیدم اونم خدم فشارش دادم

میشه برام ی صلوات بفرستی دوست گلم (: ✨❤
بنظرتون برم دکنر؟ س بار رفتم گفتن س ماه بعد سونو. بده ولی امروز ترشح دیدم خیلی ترسیدم اونم خدم فشارش ...

اره برو بگو یدونه برات آزمایش هورمونی هم ینویسه تا پرولاکتینتو چک کنی چندتا دونه قرص میده برای پرولاکتینتو سریع خوب میشی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792