2777
2789
عنوان

بارداری

1360 بازدید | 123 پست

سلام وقتتون بخیر

من حدود ۶,۷ماهه تو اقدامم بعد نزدیک دوهفته ورزش رو شروع کردم میرم کلاس فیتنس بعد امروز دومین روزی هست که عقب انداختم من همیشه سر تایم میشدم بعد به نظرتون تست بزنم یا نه چون میترسم اگه یه درصد حامله باشم تو ورزش اتفاقی بیفته اخرین تست هم یه ماه پیش بود زدم منفی بود نمیدونم بزنم یا نه چون بعد از تست اگه منفی باشه خیلی تو روحیه و حالم تاثیر بدی میذاره نمیدونم چیکار کنم ،بعد اینم بگم این چند روزه خیلی داره نشونه میاد برام نمیدونم چه جوریه مامانم خواب دیده بچه دارم ،تازگیا یه جفت کبوتر اوردیم تو خونه مون شوهرمم خواب دیده کبوتر ها تخم گذاشتن ،خودمم دیشب خواب دیدم یدونه پسر به اسم یاسین دارم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پروسه اقدام تا باردار شدن ممکنه طول بکشه باید روحیه داشته باشید و نگرانی و استرس نداشته باشید 

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

بزار۵روزبگذره چون میخوره توذوقت من ۸ماهه تواقدامم انقدبی بی چک استفادع کردم که حدنداره نمیدونم چی شده که انقددیرباردارمیشن مردم🤒🤒دیروزپریودشدم دوروزه گریه میکنم🥺🥺فردادیگه میرم دکترفایده نداره اینشکلی

بزار۵روزبگذره چون میخوره توذوقت من ۸ماهه تواقدامم انقدبی بی چک استفادع کردم که حدنداره نمیدونم چی شد ...

بمیرم برات انشاالله هرچی به صلاح خیرت هست خدا مقدر کنه برات امیدت به خدا باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792