رویا۷۸۷۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/10/07 تعداد پست: 1675 عنوان عصب کشی 52 بازدید | 6 پست سلام بچه ها من دندان ۷ فک بالام خراب شده بنظرتون عصب کشی کنم یا بکشم دستم خالیه 1403/08/17 | 20:17 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
aram_dokht21 عضویت: 1400/12/19 تعداد پست: 10749 دندونی که قابل درست شدن باشه حیفه بکشیش معمولا هر پزشکیم قبول نمیکنه 💕
tanhaye1402 عضویت: 1402/10/14 تعداد پست: 9352 خودم همین مشکلو دارم رفتم دکتر گفتم یکیش خرابه گفتش دوتان ۸تومن هزینشه هوووف😔 🥀🖤مامان ۵ ماه شد که نیستی هنوزم شبا وقتی بخودم میگم که یعنی دیگه نیستی واقعا رفتی دلم اتیش میگیره از نبودنت🥺
رویا۷۸۷۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/10/07 تعداد پست: 1675 دندونی که قابل درست شدن باشه حیفه بکشیش معمولا هر پزشکیم قبول نمیکنه اره قبول نمیکنن اما دستم خالیه
رویا۷۸۷۹ مدیر استارتر عضویت: 1399/10/07 تعداد پست: 1675 چند روز پیش ۷پایین رو پر کردم ۴۶۰۰شد راضی هستید به منگفتن تخصصیه
o__x عضویت: 1402/05/16 تعداد پست: 857 راضی هستید به منگفتن تخصصیه به منم گفتن شماره ۷حساسه و این حرفا...ولی الان خوبه مشکلی ندارمولی موقع عصب کشی اذیت شدم درد داشت