یه شش ماه پیش صحیح و سالم رفتم دکتر زنان و فقط محض احتیاط سونو و ازمایش هورمون و ادرار داده بودم که همونارو به دوتا دکتر دیگم نشون دادم گفت مشکلی نداری🤦🏻
ولی دکتر زنان اومد معاینه کرد گفت عفونت قارچیه
یه پلاستیک پر دارو داد دستم😐
بدون علائم عفونت شروع به قرص خوردن کردم
از روز دوم چنان سوزشی گرفتم نمیتونستم تکون بخورم 😫یعنی بخدا تا دو هفته مردم همش یجا مثه مجسمه نشسته بودم تا تکون میخوردم تیر میکشید میسوخت وای دسشویی برام عذاب بود
اب که بهش میخورد بیچاره بودم🥲
اخه هیچیم نبود:/چرا اینطوری شدم نمیدونم
رفتم یه دکتر زنان دیگه همون ازمایشارو دید گفت سالمی معاینه کرد گفت هم عفونت قارچی داری هم زخم😐
گفتم دو هفته پیش یه دکتر دیگه بودم چجوری تو این دو هفته زخمم گرفتم:/
رفتم یه دکتر دیگه اونم گفت زخم داری بزرگه ولی عمیق نیست هرکی گفت فریز کنی نریا من خودم دستگاشو دارم ولی تو نیاز نداری دکترای دیگه برای پولشم که شده میگن بیا فریز کن😕
من سر این دکتر رفتنا سه بار معاینه شدم که هربار مردم از درد دیگه فوبیای دکتر زنان دارم
قرصامو خوردم و میدونم زخمم هنوز هست ولی نمیتونم برم دکتر نمیدونم چیکار کنم
اصلا عفونت کوفتی درمانش طولانی مدتههه کلی قرص خوردم
شما راه حلی برای درمان زخم و التهابش ندارین؟
اگه کسی مشکل منو داشته بگید برای شماهم اینطوری بود که دیگه مثه قبل از رابطه لذت نمیبرین؟
و دلیلش عفونته؟اخه قبلا اینطوری نبودم
ولی الان بیحسه انگار