من اغلب دختر شوخ طبع ام میخندم همش همیشه انرژی دارم همه رو میخندونم 🙃
ولی بعضی وقتا جوری دلم میگیره جوری گریه میکنم ک کسی هتا باور نمیکنه من گریه میکنم چون هیچ کس باورش نمیشه دختری ک همش میخنده همش شاد روزی برسه گریه کنه😅کاش من یه خواهر داشتم وقتی دلم میگرفت زنگ میزدم ارومم میکرد💔من همیشه دختری بودم ک همیشه صدمو برا ادم ها میزارم ولی ادم ها همیشه بهم ضربه زدن😅💔