2777
2789
عنوان

راه حل درست

177 بازدید | 22 پست

وقتی ی نفر ی صفتی ک ما نداریم و مرتب بهمون نسبت می‌ده

برخورد درست چیه ک دیگه تکرار نکنه

تا الان سکوت کردم می‌شنوم و رد میشم آیا این روال اوکیه

یا این که سکوت نشون میده پذیرفتم؟

رفتار بالغانه میخوام نه عصبانیت نه دعوا 

سیاست درست در چنین مواردی چیه

۱۴۰۴/۴/۴ ان شاءالله به حول و قوه الهی و نگاه ویژه ۱۴ معصوم و توسل ب ام البنین 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مثلا با هر اشتباه کوچیک بهمون میگه خنگ

یا مثلا شخصیتمون ب صفتی ک میگه نمیخوره ولی مرتب میگه

یل مثلا هر صحبتی ک میکنی میگه دروغ میگی

بی اعتماد هم هست

۱۴۰۴/۴/۴ ان شاءالله به حول و قوه الهی و نگاه ویژه ۱۴ معصوم و توسل ب ام البنین 

چپ نگاه کنیا وقتی حرف زد مثلا یاغوت چقدر فلان به اینجا که رسید روتو کن اون طرف مشغول شو

سکوت اشتباهه؟


۱۴۰۴/۴/۴ ان شاءالله به حول و قوه الهی و نگاه ویژه ۱۴ معصوم و توسل ب ام البنین 

آره باید اون رو هم در حد حرف خودش پایین بیاری دو بار خیط بشه تو جمع درست میشه

تو جمع نه 

تو خلوت میگه

۱۴۰۴/۴/۴ ان شاءالله به حول و قوه الهی و نگاه ویژه ۱۴ معصوم و توسل ب ام البنین 

آره باید اون رو هم در حد حرف خودش پایین بیاری دو بار خیط بشه تو جمع درست میشه

نمیدونم هدفش چیه

ولی مرتب میگه ی صفت خاص

۱۴۰۴/۴/۴ ان شاءالله به حول و قوه الهی و نگاه ویژه ۱۴ معصوم و توسل ب ام البنین 

اصلا هم نمیخوام بی احترامی کنم

اکثرا سکوت میکنم.بی ادبیه ب نظرم جواب بدم

فقط عکس العمل مودبانه میخوام بدم

۱۴۰۴/۴/۴ ان شاءالله به حول و قوه الهی و نگاه ویژه ۱۴ معصوم و توسل ب ام البنین 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز