2777
2789
عنوان

قرص اوزیل

10777 بازدید | 16 پست

سلام

دوستان دو ماه قرص اوزیل می خورم 

قبلا نهایتش یه روز‌ زودتر پریود میشدم ماه قبلی دو روز این ماه چهار روز

وهر دوماه خونریزیم سیاه ولی این ماه بیشتر قهوه ای بارگه های سیاه

بنظرتون عادیه؟یا مشکلی درست کردم؟

خدایاراضیم به رضای تو🤍

من دارم این قرصو مصرف میکنم بزودی باید پریود بشم ، تاریخشو جلو ننداخته امیدوارم عقبم نندازه 


                  دُنبـالَم نَیـا ، اسـیر میشـی .. 🚶🏻                                              دَرخـواسـتِ دوسـتی رَدِ ! 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دارم این قرصو مصرف میکنم بزودی باید پریود بشم ، تاریخشو جلو ننداخته امیدوارم عقبم نندازه

من هم جلو انداختم هم رنگ خونم و‌مقدارش تغییر کرده

میگن اینکه نامنظمه خوبه نشونه ی آمادگی بارداریه ولی رنگش ومقدارش نمیدونم

خدایاراضیم به رضای تو🤍

من هم جلو انداختم هم رنگ خونم و‌مقدارش تغییر کردهمیگن اینکه نامنظمه خوبه نشونه ی آمادگی بارداریه ولی ...

دلیلش قرص و استرس و موارد دیگه هم میتونه باشه 

کسی که تنبلی تخمدان داره پریودش نامنظمه نمیشه 

الان قرصو برای چی براتون تجویز کردن؟


                  دُنبـالَم نَیـا ، اسـیر میشـی .. 🚶🏻                                              دَرخـواسـتِ دوسـتی رَدِ ! 

دلیلش قرص و استرس و موارد دیگه هم میتونه باشه کسی که تنبلی تخمدان داره پریودش نامنظمه نمیشه الان قرص ...

نمیشه اضافه تایپ شد

                  دُنبـالَم نَیـا ، اسـیر میشـی .. 🚶🏻                                              دَرخـواسـتِ دوسـتی رَدِ ! 

دلیلش قرص و استرس و موارد دیگه هم میتونه باشه کسی که تنبلی تخمدان داره پریودش نامنظمه نمیشه الان قرص ...

برای باردار شدن

گفت کمی تخمدانم تنبله ولی مشکل خاصی نیست

ولی حالا اینجوری شدم احساس می کنم تنبلیم بیشتر شده

خدایاراضیم به رضای تو🤍

برای باردار شدنگفت کمی تخمدانم تنبله ولی مشکل خاصی نیستولی حالا اینجوری شدم احساس می کنم تنبلیم بیشت ...

منم تنبلی خفیف دارم ولی چندماهه ۲۸ روزه شدم و فولیکول خوب داشتم.. دوفامد هم پریودو منظم میکنه

ان شاءالله باردار که شدید بعدش مواردی که برای تخمدان خوبه رو رعایت کنید مثل ورزش و اصلاح سبک و تغذیه .. تا ذخیره تخمدان و تنبلی تخمدان بدتر نشه بخاطر قرصا و بارداری بعد راحت تر باشه



                  دُنبـالَم نَیـا ، اسـیر میشـی .. 🚶🏻                                              دَرخـواسـتِ دوسـتی رَدِ ! 

منم تنبلی خفیف دارم ولی چندماهه ۲۸ روزه شدم و فولیکول خوب داشتم.. دوفامد هم پریودو منظم میکنهان شاءا ...

ممنون عزیزمم

آره تصمیم گرفتم دیگه همشو‌رعابت کنم و شزوع کردم

خدایاراضیم به رضای تو🤍

ممنون عزیزممآره تصمیم گرفتم دیگه همشو‌رعابت کنم و شزوع کردم

خیلیم عالی .. ان شاءالله امسال بی بی چک مثبت بشه سال بعد نی نی رو بغل بگیرید 😍😍

                  دُنبـالَم نَیـا ، اسـیر میشـی .. 🚶🏻                                              دَرخـواسـتِ دوسـتی رَدِ ! 

خیلیم عالی .. ان شاءالله امسال بی بی چک مثبت بشه سال بعد نی نی رو بغل بگیرید 😍😍

فداتتت عزیزم انشالله🥺

انشالله شماهم زودتر خوب بشید😍

خدایاراضیم به رضای تو🤍

فداتتت عزیزم انشالله🥺انشالله شماهم زودتر خوب بشید😍

من ای وی اف میکنم عزیزم ،هم بخاطر چندقلو هم اینکه همسرم کم تحرکی داره خودمم یه لوله م بسته ست شانسم یه ماه درمیونه .. این قرص اوزیل هم بنظرم دکتر داد تا هورمون fshم که برای رشد فولیکوله تنظیم بشه اخه ۱۴ بود باید زیر ۱۰ باشه ،، بزودی باید مجدد ازمایش هورمونی بدم ..

 وقتی مردا مشکل اسپرمی دارن بیشتر نیاز به ای وی اف هست وگرنه اگر خانم فقط تنبلی تخمدان داشته باشه با قرص اکثرا حل میشه نمونه ش یکی از اشناهامون تنبلی شدید داشت ولی قرص خورد الان بارداره خداروشکر 

                  دُنبـالَم نَیـا ، اسـیر میشـی .. 🚶🏻                                              دَرخـواسـتِ دوسـتی رَدِ ! 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز