rohola_1364 مدیر استارتر عضویت: 1403/08/15 تعداد پست: 18 عنوان زناشویی 109 بازدید | 5 پست شما چند وقت چنین مشکلی دارین؟ جسارتا من هم با خانمم هم داشتم.. اما مشکل از من بود.. 1403/08/15 | 09:58 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
a_j_1370 عضویت: 1401/07/26 تعداد پست: 4433 @niniyar_5 هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر -آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم - هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر - رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر - (مولانا)
beheshtttammm عضویت: 1399/01/30 تعداد پست: 1776 چ کاری از دست ما برمیاد؟؟؟برو مشکلت با خانومت حل کن......چرت و پرت تاپیک نزنید
rohola_1364 مدیر استارتر عضویت: 1403/08/15 تعداد پست: 18 چ کاری از دست ما برمیاد؟؟؟برو مشکلت با خانومت حل کن......چرت و پرت تاپیک نزنید مثالزدم.. گفتم در هردو طرف مرد و زن ممکن باشه، جسارت نکردم خدمتتون..