2777
2789
عنوان

زناشویی

16532 بازدید | 239 پست

ای خدا بیاین بگید با ایم شوهر سرد مزاج چه کنم؟؟؟۴ سال ازدواج کردم هنوز دخترم.دکتر هم رفتم واژینیسموس نیستم فقط به تعداد دفعات بالای رابطه احتیاج هست تا کامل انجام بشه اما شوهر من هر ۳ ماه یا ۴ ماه یادش میاد بیاد سمتم کلی دکتر بردم اینور اونور داره قرص میخوره اما انگار نه انگار انگار بلد نیست این آدم.ببین بعد یه عمر دختر خوب بودن کی گیرمون اومده؟کسی شبیه من بوده؟؟

شاید هنوز میترسه یا بلد نیست
یعنی اولش باید بهش رو بدی
اصطلاحا لوند باشی

اینجا نی نی سایته، اینجا بعضیا خرج روزانه شون، درامد ماهیانه خیلیامونه. اینجا حرف از بی عدالتی و ظلم علیه زنانه. اینجا نظرکرده زیاد داریم، اونایی که موکل دارن، حس ششم دارن، اونایی که خواب زیاد میبینن ولی نمیگن شب قبلش شام چی خوردن. اینجا نی نی سایته، جایی که از تنهایی بهش پناه میبریم، با هم حرف میزنیم، جر و بحث میکنیم، خیلیا اینجا زندگی میکنن، هویت دارن، دوستاشون اینجان. همه نوع ادمی هم اینجاست، کنکوری و غیر کنکوری و مجرد و متاهل و باردار و زائو و در شرف طلاق و طلاق گرفته و فیک و اصل و اصیل و فقیر و غنی. 🫂 ولی با هم مهربون باشیم ، چون شاید در دنیای واقعی، همه مان به همان چند کلمه ارامبخش نیاز داشته باشیم... الا بذکر الله تطمئن القلوب

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی هر سه ماه یکباری رابطه دارین؟

دکتر نگفت نوع پرده چیه ؟

آقایون درخواست دوستی ندین میترکونم کاربریتونو🍃متاهل و متعهد به همسر💍عاشق کتاب همسر زندگی و روانشناسی 🍃دانشجوی روانشناسی 🍃اطلاعات شخصی درباره زندگی شخصیم نمیدم 🍃آقایون ریپلای نکنن🍃ازسال98خواننده خاموش بودم 🍃درخواست دوستی هیچ کسی پذیرفته نمیشود لطفا به اعتماد ها خیانت نکنید💛

خب باهاش بازی کن تحر. یکش کن

از اون لباسا بپوش و...

❌️لطفا زیر ۲۲ در تاپیک های ازدواج من شرکت نکنن و ❌️سوگیری نداشته باشید مثلا اگه خیانت دیدید یا طلاق گرفتید لطفا نگید همه مردا مثل همن و... از تجربه های فقط صرف خودتون نگید از چیزایی ک دیدید در اطرافیان و خودتون بگید حرفهایی ک از کتاب ها و روانشناس ها یاد گرفتید، عمه تراپی نباشه🥲من ب تجربه های خیییلی عمیق و خوب بزرگتر از خودم احتیاج دارم ن بچه ها/ برام دعا کنید حالم خوب نیس ۳۲۱/
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز