alien80 مدیر استارتر عضویت: 1402/09/04 تعداد پست: 3575 عنوان فیزیک دوازدهم 121 بازدید | 10 پست چیکار کنم نهایی ۱۸ب بالا بشهگیرم زیادددد 1403/08/14 | 19:26 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nikehel عضویت: 1402/01/08 تعداد پست: 11110 تست نمونه سوال هم تمام داخل و خارج نهایی ها رو حل کن بعلاوه مدارس که تو سایت قلمچی هست نکته خیلی مهم تصحیح ها رو چک کن ببین کجاها باید بندیسی تا تو تصحیح نمره بدن از کدوم راه حل باید بری فرمول نویسی نمره داره سر همین ها پارسال از دختر من کم کردند فعلا امضا ندارم
alien80 مدیر استارتر عضویت: 1402/09/04 تعداد پست: 3575 تست نمونه سوال هم تمام داخل و خارج نهایی ها رو حل کن بعلاوه مدارس که تو سایت قلمچی هست نکته خیلی مهم ... چندم بود دخترتون؟
رازززززز عضویت: 1401/04/19 تعداد پست: 7741 کتاب ماجرای منو درسام برای دروس عمومی برای ۲۰ گرفتن کافیه؟؟
elizabethh عضویت: 1403/07/12 تعداد پست: 4006 تست زیاد بزن مسلط شی،بعد نمونه سوال حل کن نهاییای سالای پیش و..سر جلسه ی امتحانم همههه چیو بنویس،فرمولا و ..روش تستی ام نرو ک نمره نمیدن.همین یا برای همیشه زندگی کن یا سعی کن بمیری..!
alien80 مدیر استارتر عضویت: 1402/09/04 تعداد پست: 3575 تست زیاد بزن مسلط شی،بعد نمونه سوال حل کن نهاییای سالای پیش و..سر جلسه ی امتحانم همههه چیو بنویس،فرم ... اموزش درس حسابی معلممون نمیدهی دبیر میخوام ک خوب اول درسو بفهمم بعدش...
nikehel عضویت: 1402/01/08 تعداد پست: 11110 دبیر انلاین نمیدیدن؟ 😭 با استاد بانک کلاس برداشته بود اساتید خوبی داره دختر من با دو نفر دیگه برداشتند که مبلغش براشونمناسب بیفته فعلا امضا ندارم
nikehel عضویت: 1402/01/08 تعداد پست: 11110 اموزش درس حسابی معلممون نمیدهی دبیر میخوام ک خوب اول درسو بفهمم بعدش... دختر من نمونه دولتی میرفت اما تقریبا برای درس های اصلی معلم داشت فعلا امضا ندارم