اره اولاش قندوحذف کردم بعد کم کم غذا خوردنو کم کردم امایه مدت چند روزی دیگه بشدت بی اشتها شده بودم ۳روز تمام گرسنم نمیشد ب مربیم گفتم قرصی بهم معرفی کرد خوب شدم اما دیگه رژیم نگرفتم الان فقط ورزش میکنم البته شیرینو نمیخورم اما غذا همه چی میخورم چون گفت پروتئین بخور به وزن مناسب رسیدی تاعضله بسازی