بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اونم مث موش پایان دردناکی داشت؟ ولی من واقعا برای قاتل موش ناراحت بودم که دستگیر شد😂
نه خووب بود پایانش👍😂
اره چرا پایانش این بوووددددد یعنی من اینطوری بودم ارومممم باش خودتو جمع کن اون زندست حالش خوبه همه عوامل سریال الان خونه خوابن نگران نباش😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
نه خووب بود پایانش👍😂اره چرا پایانش این بوووددددد یعنی من اینطوری بودم ارومممم باش خودتو جمع کن اون ...
ولی یه چیزی نفهمیدم موش ازمایشگاهی که سونگ یو هان به باروم گفت منظورش چی بود؟ در حالی که میگه ما کلا ژنتیکی روانی هستیم؟ ولی اگه دوتاشون یک ژن رو دارن چرا فقط باروم قاتل بود؟
ولی یه چیزی نفهمیدم موش ازمایشگاهی که سونگ یو هان به باروم گفت منظورش چی بود؟ در حالی که میگه ما کلا ...
اول سریال میگه خب که ببین یک درصد احتمال داره طرف اصلا سایکوپث نباشه هیچ چه بسا یه نابغه باشه
گفتش که ما موش ازمایشگاهی بودیم
میدونی این باروم هم اولش خوب بود اونا تحریکش کردن میدونی چی میگم اومدن خانوادش رو کشتن و یه جورایی این یه ازمایش بود برای تصویب قانون این که هر جنینی چنین ژنی داره باید سقط شه زنه اون نمایندهه میخواست اینو ثابت کنه برای همین از بچگی هم باروم هم یوهان رو زیر نظر داشتن