2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میشه برامبزنی

اول اینو میذاری@

بعد اسم کاربر رو مینویسی

@niniyar_1  

کاربر ftabbbbbbbb زن نماست😒🤬mmm2026 درخواست نده دیگه، سرویس کردی😐🩴متوجه شدم شناساییم کردی😉کاش نجاتم بدی🥺کاش میشد همه پستا و تاپیکامو حذف کنم که اینجا هیچ اثری ازم نباشه😫نشان تو گه از زمین، گاهی ز آسمان جویم، رهی اگر پویم، ره تو میپویم، بگو کجایی؟🫠با یاد توام هرجا هرجا، ترکت نکنم❤️مذهبی نیستم و دلم پاک نیست، قضیه قرآن فرق داره🙂شاید تو دنیای دیگه آزاد بشم۱۴۰۴/۸/۱۰🙂تو آزادم کردی۱۴۰۴/۱۰/۱۱🙂سختترین کار دنیا، تغییردادن عقاید یک آدمه🙂سهم ما از این دنیا رشده، نه رنج و ظلم🌱روز قیامت آدما از عدالت بیش از اندازه خدا، شکایت میکنن🙃کاربرای زن نما: ggggggooooommmmsh . هامونیم . missnazi1990 . rogi14 . negzh

گفتم که منم میخواستم حذف کنم اما نشد مگر اینکه 7/8نفر برات گزارش بزنن پاک بشه

گزارش الکی نزنید، تعلیق میشید

کاربر ftabbbbbbbb زن نماست😒🤬mmm2026 درخواست نده دیگه، سرویس کردی😐🩴متوجه شدم شناساییم کردی😉کاش نجاتم بدی🥺کاش میشد همه پستا و تاپیکامو حذف کنم که اینجا هیچ اثری ازم نباشه😫نشان تو گه از زمین، گاهی ز آسمان جویم، رهی اگر پویم، ره تو میپویم، بگو کجایی؟🫠با یاد توام هرجا هرجا، ترکت نکنم❤️مذهبی نیستم و دلم پاک نیست، قضیه قرآن فرق داره🙂شاید تو دنیای دیگه آزاد بشم۱۴۰۴/۸/۱۰🙂تو آزادم کردی۱۴۰۴/۱۰/۱۱🙂سختترین کار دنیا، تغییردادن عقاید یک آدمه🙂سهم ما از این دنیا رشده، نه رنج و ظلم🌱روز قیامت آدما از عدالت بیش از اندازه خدا، شکایت میکنن🙃کاربرای زن نما: ggggggooooommmmsh . هامونیم . missnazi1990 . rogi14 . negzh

چطور به رنگ آبی بنویسممیشه شما بنویسی

براتون تگ کردم،

 اول اینو بذارید @، بعد اسم کاربر رو بنویسید


به پیوی نی نی یار، لینک تاپیک رو بفرستید

کاربر ftabbbbbbbb زن نماست😒🤬mmm2026 درخواست نده دیگه، سرویس کردی😐🩴متوجه شدم شناساییم کردی😉کاش نجاتم بدی🥺کاش میشد همه پستا و تاپیکامو حذف کنم که اینجا هیچ اثری ازم نباشه😫نشان تو گه از زمین، گاهی ز آسمان جویم، رهی اگر پویم، ره تو میپویم، بگو کجایی؟🫠با یاد توام هرجا هرجا، ترکت نکنم❤️مذهبی نیستم و دلم پاک نیست، قضیه قرآن فرق داره🙂شاید تو دنیای دیگه آزاد بشم۱۴۰۴/۸/۱۰🙂تو آزادم کردی۱۴۰۴/۱۰/۱۱🙂سختترین کار دنیا، تغییردادن عقاید یک آدمه🙂سهم ما از این دنیا رشده، نه رنج و ظلم🌱روز قیامت آدما از عدالت بیش از اندازه خدا، شکایت میکنن🙃کاربرای زن نما: ggggggooooommmmsh . هامونیم . missnazi1990 . rogi14 . negzh

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز