2777
2789
عنوان

پیام بدم یانه💔

182 بازدید | 24 پست

خیلی دلم میخواد باهاش حرف بزنم حالش رو بپرسم

خیلی دلم تنگ شده 

غرور چی میشع پس 

چیکار کنم 😭

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واسه کیچیشده

پسرخالم دوسش دارم 

اونو هنوز نمیدونم... 

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

چون درکت میکنم میگم بده🥲

خیلی

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

۲۴ روزه  بهش پیام ندادم


8...(یک توآزردمرا..ویک جهان شادم نکرد..)...دلتنگی خیلی نامرده.ازیک جایی به بعد می شینی یه گوشه با بغض نگاه میکنی تا زندگی تموم بشه...۴آبان۱۴۰۱ عشقم برای همیشه ترکم کرد بعدازاون دیگ هرگز به هیییچکس اعتمادنمیکنم عاشق نمیشم تنهایی رو باجون ودل نگه میدارم خیلی دوسش داشتم صداش آرومم میکرد..ارزومه پشیمون بشه ی روزی برگرده ارزوش باش یک بار دیگ باهاش حرف بزنم فقط دنبالم بگرده وتوحسرتم بسوزه ک هییچ کس مث من دوسش نداشت...دلتنگم 😔😔دلم میخوادیکی بیاد دستموبگیره بلندم کنه بگه میدونم چقدرسختی کشیدی میدونم شبهات پر از دردبود میدونم چقداشک ریختی اما‌ازاین به بعد هرچ  قبل من بود فقط کابوس بود...یکی بیادکه نره یکی که ازچرت ترین چیزها براش حرف بزنم وخسته نشه ..🥀ب سلامتی اون روزی که  اونی ک ترکم کرد تاوان پس بده دلش مثل دل من بشکنه هرشب مث من اشک بریزه ازدلتنگی نابودبشه ب سلامتی روزی که داغ عزیزترین ادم زندگیش بره توی دلش بسلامتی روزی ک بیچارگیش روببینم..روزی اروم میشم ک  اون تاوان پس بده سنگدل نیستم ولی درحقم ظلم شد ب زور منواز خودش جداکرد..دوسال منو عاشق خودش کردوبا بی رحمی ترکم کرد پس ب سلامتی  شکست اون🥂دلم گرفته هیشکی نیست که ببینه غروبا چجوری  اشک روی گونم می شینه😔دلم میخواد خودمو بردارم برم یه جای دور خییلی دور هیچکس رونبینم حتی گوشیمم نبرم صدای کسی رو نشنوم..🥀..امیدوارم هرکجا هستی همیشه غمگین باشی.۱۰دی صدای شکستنش روشنیدم خدا جای حق نشسته
نده

نمیدم ولی خیلی سختع

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

قبلا باهاش چت کردی؟

اره اره خیلی چند وقته نیست 

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

نه نده بعدا پشیمون میشی این حرفمو الان که داغی نمیفهمی بعدا میفهمی

امضامو بخون ❌ عاشق اقای م 💍کاربری اولم نیست 🦋نیمچه بلاگر نینی سایت😁 چونکه بهم گفتین مثل نور الدین خانزاده ماجرا تعریف میکنی شدم نورالدین 😁😂نوری صدام کن. بی احترامی و بی مزگی جوابی مثل خودتون داره🤚🏻عاشق شهدا💖 آشنای عزیز اگر منو شناسایی کردی بهم بگو دیگه انقد مرموز گوشیمو نگاه نکن و از نینی سایت الکی سوال نپرس که میدونی چیه یا نه! بابا فهمیدیم میدونی عزیز😉

هیچ پسری ارزش نداره غرورتو خرجش کنی

کاش اینو بفهمم 

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792