2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گیز نمنه ددین

میخوام از احسان براتون بنویسم... آخ احسان فدای اون چشای عسلیت بشم😍دیگه تو نینی سایت معروف شدی کاربرا ازم میخان امضامو کامل کنم 😌🤣 احسان شوهر خیالی مه بالای شونصد بار هی ازم پرسیدین احسان کیه گفتم بنویسم حوصلم دیگه نمیکشه ج بدم.. خیلی ام بچه خوبیه 😂😂 تو خیالم دیگه

گفتم یکی از دوستام ازتون خوشش میاد تو محل کارتونه میگه فامیلیش چیه، فک کنم گند زدم

بگو ب تو چ فانیلیش چیه بپرس کسی تو زندگیش نیست و از این چیزاا

چرا نمیفهمین؟کاربری دست ۲نفره خب؟ یکیشون درس میخونه یکیشون فااال میگیره 

گفتم یکی از دوستام ازتون خوشش میاد تو محل کارتونه میگه فامیلیش چیه، فک کنم گند زدم

😂قشنگ میفهمه تویی ول کن

من از تبار کوروشم* آزاده ای پر شورشم *پیکان تیر آرشم *خون رگ سیاوشم*من کاوه آهنگرم* تاب ستم نیاورم     از چرم پرچم ساختم* تا بر ستمگر تاختم*از غرب از ماد آمدم *از گلشن داد آمدم *ارژنگ پاک مادیم*من پارتیم اشکانیم* من شیر مرد پارسیم*موج خلیج پارسیم *اوج توان داورم* از شاه بیت خاورم* اعجاز نظم طوسیم* شاهنامه ی فردوسیم* آن روز ایران را ببین * برتر ز روم و مصر و چین* بسر شود این خاریم *زیرا که آریایی ام*معنی واژه " ایران " سرزمین آزادگان است . فردوسی در شاهنامه در باره خوی آزادگان ( ایرانیان ) چنین می سراید :تو با دشمن ار خوب گفتی رواست / از آزادگان خوب گفتن سزاست."ایران "یعنی سرزمین آریایی ها برگرفته از کلمه آریا یعنی نجیب و شریف.🧚‍♀️

من بپرسم ،یا پسره؟اول پرسیدم گفت مجردم

بهش بگو تو خودت از بین همکارات از کدوم بیشتر خوشت میاد😂🤣عاقا من نمیدونم اگ منم بودم گند میزدم

چرا نمیفهمین؟کاربری دست ۲نفره خب؟ یکیشون درس میخونه یکیشون فااال میگیره 

خودمم ناشناس پیام دادم

خب شک میکنه هم آبروت میره هم خودشو بالا میگیره پسرا کافیه بفهمن یکی ازشون خوشش اومده واویلا

من از تبار کوروشم* آزاده ای پر شورشم *پیکان تیر آرشم *خون رگ سیاوشم*من کاوه آهنگرم* تاب ستم نیاورم     از چرم پرچم ساختم* تا بر ستمگر تاختم*از غرب از ماد آمدم *از گلشن داد آمدم *ارژنگ پاک مادیم*من پارتیم اشکانیم* من شیر مرد پارسیم*موج خلیج پارسیم *اوج توان داورم* از شاه بیت خاورم* اعجاز نظم طوسیم* شاهنامه ی فردوسیم* آن روز ایران را ببین * برتر ز روم و مصر و چین* بسر شود این خاریم *زیرا که آریایی ام*معنی واژه " ایران " سرزمین آزادگان است . فردوسی در شاهنامه در باره خوی آزادگان ( ایرانیان ) چنین می سراید :تو با دشمن ار خوب گفتی رواست / از آزادگان خوب گفتن سزاست."ایران "یعنی سرزمین آریایی ها برگرفته از کلمه آریا یعنی نجیب و شریف.🧚‍♀️

محل کارمون یکیه،ولی سمت اون چیز دیگه ای هست که گاهی وقتا گذری میبینمش

از این ببعد هرموقع دیدیش یکم گرم تر باهاش حرف بزن😂🙂

چرا نمیفهمین؟کاربری دست ۲نفره خب؟ یکیشون درس میخونه یکیشون فااال میگیره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792