2777
2789
عنوان

تولدم مبارک❤

146 بازدید | 23 پست

یکسال دیگم گذشت 

یکسالی که پر از سختی بود واسم 

یکسالی که اندازه ۱۰ سال واسم گذشت 

ولی هرچی بود تموم شد...

امشب وارد یه مرحله جدید از زندگیم میشم:)🦋💜

خدایا 

به امید خودت😁🎂🎈♥️


بماند به یادگار از ۱۴۰۳/۸/۹

🙂

تولدت مبارک قشنگم🤍

گفت هنوزم برای غر زدن آدمای خسته گوش داری؟ گوش شدم.گفت کاری نمیکنم. تا لنگ ظهرم می خوابم. ولی خستهام. روحم پا درد گرفته از بس دنبال خودش گشته. بدن درد گرفته از بس فکر و خیال رو دوشش گرفته. یادته چقدر می گفتم به درک؟ دیگه نمیخوام بگم به درک؛ چون دلم می خواد برگردم به روزهایی که هر اتفاق خوبی خوشحالم میکرد. روزهایی که با هر خبر بدی ناراحت میشدم. یادته همیشه میگفتی زندگیرو نمیشه زد عقب... جلو چی؟ نمیشه بزنیم جلو؟! یه سال، دو سال، ده سال.. شاید چند سال دیگه حالمون بهتر از الان باشه هان؟ بهش گفتم اگه بدتر بود چی؟ گفت به درک. به درک. به درک. فقط میخوام این روزها نباشم. میشه؟:)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تولدت مبارک عزیزمممممم😍😍 انشالله هرچی ارزو داری سال دیگ این موقع خاطره شده باشه براتمنم ابان ماهیم ...

مرسی عزیزدلمممممم♥️

فدات شم مرسی بابت ارزوی قشنگت😘🦋🌱

الهی 

چندم آبانی؟

🙂

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز