2789
خیلی خوب بود فقد حیف که آخرش مرد

آره مثل امپراطور دریا آخرش بد تموم شد 

اونموقع ها همه سریالای کره ای تلوزیونو دنبال میکردم هر کدومشون همراهش یه کوله بار خاطرست😅

رد سایه ها رو بگیر خودت میرسی به چراغ جاده ها☀️             

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آره وای سرنوشت یک مبارز چقد خوب بود هی یادم میاد 🗿

یکی ام رویای فرمانروای بزرگ که فقط یکبار اونم از شبکه نمایش برا اولین و آخرین بار پخش شد ینی عااااشق فیلمش شدم بهترین فیلم کره ای که دیدم 

سرنوشت یک مبارز برا سرزمین بکجه و نابودی بکجه و گوگوریو بود ولی این فیلمه دقیقا همون فیلم از زاویه سرزمین شیلا بود ینی تداخل تاریخیشون یکی بود هردو مربوط ب یک زمان از تاریخ بودن

من خیلی دلم برا گیبک سوخت وقتی سرزمینش نابود شد خودشم مرد ولی وقتی این فیلم از زاویه سرزمین شیلا دیدم طرفدار پر و پا قرص شیلا شدم😍😂

جومونگ که از دختر امپراطور صد مرتبه بهتره حداقل توی جومونگ ی سوسانو و سویا رو داشتیم دختر امپراطور د ...

جومونگ یک رو صدبارم پخش کنه من و شوهر و پدر شوهرم چهارچشمی همه قسمتاشو لاهیجان میبینیم انگار که فینال جام جهانیه 🤣

آره مثل امپراطور دریا آخرش بد تموم شد اونموقع ها همه سریالای کره ای تلوزیونو دنبال میکردم هر کدومشون ...

اره ولی خدایی زمان ما یه چیز دیگه بود😂

هر چی کره ای بود نگاه می کردیم

یکی ام رویای فرمانروای بزرگ که فقط یکبار اونم از شبکه نمایش برا اولین و آخرین بار پخش شد ینی عااااشق ...

ندیم سریابشو ولی اسمش آشنا بود 

ماشاالله کل تاریخ کره رو حفظی😅

البته فیلماشون با افسانه هم قاطی شده و همه چیزش واقعی نیست

رد سایه ها رو بگیر خودت میرسی به چراغ جاده ها☀️             

من‌دونگی رو خیلی دوست داشتم‌و دنبال هم میکردم

دونگی خیلی قشنگ بود 

همه ای سریال های کره ای قشنگ بودن ولی خب بیشتریاش تکراری شده دیگه ولی ایسان رو خیلی وقته پخش نکرده

ندیم سریابشو ولی اسمش آشنا بود ماشاالله کل تاریخ کره رو حفظی😅البته فیلماشون با افسانه هم قاطی شده و ...

بخدا انقد تاریخشو کنکاش کردم از تاریخ کشور خودم بهتر بلدمشون دلم برا کشور عزیزم میسوزه با اینهمه اساطیر و قهرمان‌های واقعی ی فیلم ساخته نشد تاریخشو ب رخ بکشه باستانی ترین تمدن جهان انقد باید غریب باشه😪

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز