roya0009 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/24 تعداد پست: 194 عنوان ایسان 2437 بازدید | 42 پست بچه ها صدا و سیما خیلی وقته ایسان رو پخش نکرده لطفا عدد ۳ بفرستین به ۳۰۰۰۰۵۳ 1403/08/08 | 22:48 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زکریای_نا_راضی عضویت: 1403/04/07 تعداد پست: 1100 سریال کره آیه رو میگی؟ بنظرم اینو منتشر باش تماشا پخش کنه چون همیشه ی فیلم کره ای تو چنته داره شبکه سه خیلی وقته فیلم کره ای پخش نمیکنه
roya0009 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/24 تعداد پست: 194 سریال کره آیه رو میگی؟ بنظرم اینو منتشر باش تماشا پخش کنه چون همیشه ی فیلم کره ای تو چنته داره شبکه ... اره ولی ایسان خیلی قشنگه من چند خیلی وقت پیش دیدمش
نیکولاتسلا عضویت: 1401/10/12 تعداد پست: 5600 آخ یادش بخیر خاطراتم زنده شد رد سایه ها رو بگیر خودت میرسی به چراغ جاده ها☀️
roya0009 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/24 تعداد پست: 194 سریال کره آیه رو میگی؟ بنظرم اینو منتشر باش تماشا پخش کنه چون همیشه ی فیلم کره ای تو چنته داره شبکه ... از دختر امپراطور تکراری خیلی بهتره🤌🏻😂
roya0009 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/24 تعداد پست: 194 آخ یادش بخیر خاطراتم زنده شد خیلی سریال باحالی بود
نیکولاتسلا عضویت: 1401/10/12 تعداد پست: 5600 خیلی سریال باحالی بود یادمه اون زمان تقریبا با سریال دونگی پخش میشد خیلی دوسش داشتم رد سایه ها رو بگیر خودت میرسی به چراغ جاده ها☀️
زکریای_نا_راضی عضویت: 1403/04/07 تعداد پست: 1100 اره ولی ایسان خیلی قشنگه من چند خیلی وقت پیش دیدمش من از آپارات وصل میکردم ب تلویزیون میدیدم
roya0009 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/24 تعداد پست: 194 یادمه اون زمان تقریبا با سریال دونگی پخش میشد خیلی دوسش داشتم من خیلی یادم نیست ولی توش اون دختره که توی جواهری در قصر بود بازی می کرد با مرده که توی سرنوشت یک مبارز بود
زکریای_نا_راضی عضویت: 1403/04/07 تعداد پست: 1100 از دختر امپراطور تکراری خیلی بهتره🤌🏻😂 وای خیلی بدم میاد از اون دختره ایکبیری تماشا هم فعلا زوم داده رو امپراتور دریا🤣جومونگ اینجا جومونگ اونجا جومونگ همه جاااا 😁
roya0009 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/24 تعداد پست: 194 من از آپارات وصل میکردم ب تلویزیون میدیدم کاش الان دوباره میزاشت
نیکولاتسلا عضویت: 1401/10/12 تعداد پست: 5600 من خیلی یادم نیست ولی توش اون دختره که توی جواهری در قصر بود بازی می کرد با مرده که توی سرنوشت یک مب ... آره وای سرنوشت یک مبارز چقد خوب بود هی یادم میاد 🗿 رد سایه ها رو بگیر خودت میرسی به چراغ جاده ها☀️
roya0009 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/24 تعداد پست: 194 وای خیلی بدم میاد از اون دختره ایکبیری تماشا هم فعلا زوم داده رو امپراتور دریا🤣جومونگ اینجا جومونگ ... جومونگ که از دختر امپراطور صد مرتبه بهتره حداقل توی جومونگ ی سوسانو و سویا رو داشتیم دختر امپراطور دو تا خواهر بی ریختن🤣😂
زکریای_نا_راضی عضویت: 1403/04/07 تعداد پست: 1100 کاش الان دوباره میزاشت چند روز پیش تماشا گذاشته بود تو نظر سنجی اتفاقا
roya0009 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/24 تعداد پست: 194 آره وای سرنوشت یک مبارز چقد خوب بود هی یادم میاد 🗿 خیلی خوب بود فقد حیف که آخرش مرد