۵ روز پیش سرما خوردم الان خوب شدم تقریبا فقط حس بویایی و چشایی هنوز برنگشته و گلوم میخاره سرفه میکنم، از حدود یک هفته پیش دیگه کتابخونه نرفتم و درس خوندنم قطع شده ، تو خونه اصلا نمیتونم حسشو ندارم فقط از صبح تا شب میخوابم و فیلم و سریال نگاه میکنم هیچ کار مفیدی نمیکنم از درس و همه چی افتادم
معلوم نیس تا کی کاملا خوب بشم بتونم دوباره برم کتابخونه
همیشه همینطورم یه کاری که شروع میکنم یه گندی میخوره توش قطع میشه
از زندگی متنفرم خیلی بی خاصیت میگذره ولی حس درس خوندنم تو خونه نیس
فقط تو کتابخونه خوب میخونم