2777
2789
عنوان

کمککککک😭😭😭😭😭😭😭😭

63 بازدید | 3 پست

۵ روز پیش سرما خوردم الان خوب شدم تقریبا فقط حس بویایی و چشایی هنوز برنگشته و گلوم میخاره سرفه میکنم،   از حدود یک هفته پیش دیگه کتابخونه نرفتم و درس خوندنم قطع شده ، تو خونه اصلا نمیتونم حسشو ندارم فقط از صبح تا شب میخوابم و  فیلم و سریال نگاه میکنم هیچ کار مفیدی نمیکنم از درس و همه چی افتادم

معلوم نیس تا کی کاملا خوب بشم بتونم دوباره برم کتابخونه

همیشه همینطورم یه کاری که شروع میکنم یه گندی میخوره توش قطع میشه 

از زندگی متنفرم خیلی بی خاصیت میگذره ولی حس درس خوندنم تو خونه نیس 

فقط تو کتابخونه خوب میخونم

چرا کتابخونه می ی 

خدایا شکرت!واسه شبای که فکر نمیکردیم صبح بشه...واسه عزیزانمون که هر روز سلامتیشونو میبینیم...واسه رفیقامون که تو دنیای هزار رنگ اونا یه رنگه نابن...واسه آبی آسمون؛ واسه هوای خوب...واسه دیدن دوباره ی سبز شدن درختا...واسه فرصتایی که میدی تا اشتباهاتمونو جبران کنیم...سختیایی که میتونست از این سخت تر باشه...زمین خوردنا و واسه دوباره بلند شدنا...خدایا مارو از شر ظلم و بدبختی نجات بده...خدایا مردم این کشور رنج زیادی کشیدن؛ نزار تلاشها و از خودگذشگتیهایی که برای رسیدن به زندگی مطلوبی که حقشونه از دست بره...خدایا واسه بودنت کنارم شکر...😍💚💫

میری

خدایا شکرت!واسه شبای که فکر نمیکردیم صبح بشه...واسه عزیزانمون که هر روز سلامتیشونو میبینیم...واسه رفیقامون که تو دنیای هزار رنگ اونا یه رنگه نابن...واسه آبی آسمون؛ واسه هوای خوب...واسه دیدن دوباره ی سبز شدن درختا...واسه فرصتایی که میدی تا اشتباهاتمونو جبران کنیم...سختیایی که میتونست از این سخت تر باشه...زمین خوردنا و واسه دوباره بلند شدنا...خدایا مارو از شر ظلم و بدبختی نجات بده...خدایا مردم این کشور رنج زیادی کشیدن؛ نزار تلاشها و از خودگذشگتیهایی که برای رسیدن به زندگی مطلوبی که حقشونه از دست بره...خدایا واسه بودنت کنارم شکر...😍💚💫

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کاش مثل تو اتاق شخصی داشتم یه عالمه کار انجام می‌دادم 

خدایا شکرت!واسه شبای که فکر نمیکردیم صبح بشه...واسه عزیزانمون که هر روز سلامتیشونو میبینیم...واسه رفیقامون که تو دنیای هزار رنگ اونا یه رنگه نابن...واسه آبی آسمون؛ واسه هوای خوب...واسه دیدن دوباره ی سبز شدن درختا...واسه فرصتایی که میدی تا اشتباهاتمونو جبران کنیم...سختیایی که میتونست از این سخت تر باشه...زمین خوردنا و واسه دوباره بلند شدنا...خدایا مارو از شر ظلم و بدبختی نجات بده...خدایا مردم این کشور رنج زیادی کشیدن؛ نزار تلاشها و از خودگذشگتیهایی که برای رسیدن به زندگی مطلوبی که حقشونه از دست بره...خدایا واسه بودنت کنارم شکر...😍💚💫

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز