2777
2789
عنوان

ناراحتمممم

161 بازدید | 4 پست

دوستاااان من آزمایشم منفی شد ولی هنوزم احساس میکنم باردارم و شاید اینکه خیلی زودرفتم برا آزمایش 

امکان داره با بتای کمتر از 5بازم باردار بود و در آینده بالا بره و مشخص شه???

ینی خورد تو ذوقم شدید 

شکمم نبض میزنه نکنه یه مریضی چیزی گرفتم پریود هم که نشدم  حالت تهوعم هم تقریبا کم شده ولی زیاد که میخورم دوس دارم بالا بیارم   خیلی زود گشنه م میشه و معده م انگاری سنگینه شکمم یه جوریه کمر شلوارام اذیت میکنه 9شب خمیازه هام شروع میشه و خوابم میگیره 

دارم میمیرم?  



میشه نگید شوشو؟؟ نه واقعا میشه؟؟؟ 😒😒😒

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگه کش شلوارت اذیتت میکنه جامله ای شک نکن😆😆به این آزمایشو این قرتی بازیام توجه نکن😂😂

هرگاه بنده بگوید بسم الله الرحمن الرحیم،خداوند متعال میگوید :بنده ی من ،با نام من آغاز کرد،بر من است که کارهایش را به انجام رسانم،و اورا در همه حال برکت دهم💖
اگه کش شلوارت اذیتت میکنه جامله ای شک نکن😆😆به این آزمایشو این قرتی بازیام توجه نکن😂😂

خدا از دهنت بشنوه   

میشه نگید شوشو؟؟ نه واقعا میشه؟؟؟ 😒😒😒
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز