کسی هست سرکه سیب بندازه خودش؟
من داخل ۲.۳تا ظرف شیشه ایی سرکه سیب درست کردم فقط با سیب و اب جوشیده و شکر درشون رو با پارچه بستم و گذاشتم زیر مبل ک تاریک باشه
یه ظرف دیگم پلاستیکی انداختم چون شیشه ایی دیگ نداشتم...
بعد همش استرس کپک زدنشون رو دارم ۳ ابان انداختم و هرشب بهشون سر میزنم خبری نیس....
ب نظرتون ظرف پلاستیکی مضره؟
و اینکه چیکار کنم زحمتام هدر نره کپک نزنن؟
چقدر طول میکشه ک کپک خودشو نشون بده؟؟