2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

والا عزیزم ما دید بدی نداریم اما خودت باید بدونی ک پزشکی رو دوست داری یا نه خواهرشوهر من رفت پرستاری گفت اگه میدونستم اینجوریه اصلا نمیومدم تجربی دیگه پرستاری زود وارد بازار کار میشن ولی دکتری هفت سال باید بخونن بعدم دکتر عمومی میشن بعدم باید دوباره بخونن تا متخصص بشن 


باید کالبد شکافی جسد برید بالاسر مریض ها برید و ...

والا عزیزم ما دید بدی نداریم اما خودت باید بدونی ک پزشکی رو دوست داری یا نه خواهرشوهر من رفت پرستاری ...

کلا دیدتون خواستم بدونم 

میدونم سخت مراحل تحصیلش

ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده🤍

والا الان دیگه خز شده اول میپرسم تعهدیه یا روزانهقبلنا ابهت داشتالبته روزانه و پردیس قبول شدنش هنوز ...

همچنان اگه سهمیه نداشته باشی ورود بهش سخته چه تعهدی چه غیرتعهدی

ضمن اینکه شاید اشباع بشه و درامدشون مثل قبل نباشه اما خز نیست و جز با پرستیژترین مشاغل توی سراسر دنیاست

والا دید خاصی ندارم، آدمی مثل بقیه در اطراف م.

امضای خدا، پای آرزوهاتون انشالله❤️مهربون باشیم ، بعضی وقتا خیلی زود روزی میرسه که دیگه عزیزهامون پیشمون نیست تا بهشون محبت کنیم🌹خدایا به خاطر داشتنت شکر🍃🍃🍃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792