2777
2789
عنوان

خط چشم رنگیییییییییییی💖👻👻

138 بازدید | 20 پست

به من خیلی رنگی میادددد اصلا مشکی نمیاد😂

شما دوس دارین؟

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

اره 😍

#ملی_گرا 💚🌱                                                                                                                    آریایی پرست هستم ،من دختر ایرانم.... ایلدا هستم از نسل ارتمیس و نژاد بی همتای کوروش بزرگ😍                          #درتکاپوی_آفرینش_دوباره                            خیلی جالبه ما فکر میکنیم هرچیزی که میبینیم یا حس ‌میکنیم رو باید بگیم اما :ادب یعنی اندکی تأمل میان آن چیزی که من حس میکنم و آن چیزی که بروز میدم...                                                (من کورش هخامنشی فرمان دارم که بر مردمان ملال نرود که ملال مردمان ملال من است و شادمانی مردمان شادمانی من.بگذارید هر کس به ایین خویش باشد.زنان را گرامی بدارید.فرودستان را در یابیدو هر کس به تکلم قبیله خویش سخن گوید.گسستن زنجیرها ارزوی من است.ما شب و شقاوت را خواهیم زدود و زندگی را ستایش خواهیم کرد.تا هست سرزمین من اسمانی باد) مستدام باد ایرانِ کوروش 🫶

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پوستت سفیده

اره چطوور

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

منم خیلی دوست دارم امتحان کنم ولی نگرفتم تا به حال....به نظرم قشنگن

❤️❤️❤️سلام.اگه تو تاپیکی از منم حرفی شنیدین که ناراحتتون کرد لطفا حلال کنید.آدم گاهی تو شرایطی هست که نسنجیده حرف میزنه.شما هم سعی کنید قبل جواب دادن و حرف زدن اول فکر کنید...چون آب ریخته به جوی باز نمیگردد...❤️❤️❤️

اره 😍

خیلی خوبه من بنفش بدجور میاد بم😂

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

منم خیلی دوست دارم امتحان کنم ولی نگرفتم تا به حال....به نظرم قشنگن

اره امتحان کننننن

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

وایه پوست سفید خط چشم رنگی قشنگ میشه

اره اره

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

من صورتی و آبی دارم خیلی نازهه

(نی نی یار جون اگه اشتباهی کردم لطفا نترکون دیگه سیمکارت ندارم....با مذاکره حلش میکنیم قربونت برمممم🥹😂                  ((کاربری دست دوتا دوست صمیمی هست🥰))

من فقط مشکی میزنمرنگی تا حالا امتحان نکردم

امتحان کن☻

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

من صورتی و آبی دارم خیلی نازهه

عالی😍 منممممم

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز