2777
2789
عنوان

عکس چشم👀💓💖💅

1894 بازدید | 201 پست

هستین بزارمممم؟

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


واو

مهربانی زبانی است که هم ناشنوا میتواند بشنود هم نابینا می‌تواند  ببیند‌........آقایون محترم ،لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم   ،،،، این کاربری دست سه نفره

خیلی قشنگن چشات ✨رنگشون مثل رنگ چشای مادرمه

💓☺

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

کو

اعصاب خوردی فقط اونجا که یکی زنگ میزنه بهت ولی صداش نمیاد قطع میکنی و خودت زنگ‌ میزنی، میبینی که اونم به تو زنگ زده و اشغاله بعد یه کم منتظر میمونی که زنگ بزنه، ولی میفهمی اونم منتظره که تو زنگ بزنی صبرت تموم میشه و زنگ میزنی میبینی اونم صبرش تموم شده و زنگ زده و اشغاله 😐😬
صدبارررر گذاشتی

شما دیدی خب جدید نیس🙃😂😂

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

اسی چشات چ رنگ بود؟

☆ کاربری دونفره دلارام و سارگل☆• . ★🌙 • ★ . . ★ • . ★ . • ° ★ . ★ ° ★🌙 . ° . • ★🌙 . ★ . . • ★ . . • ° ★ . • ° ★🌙 . • ° ★ • . ★🌙 . • ° ★ . • ° • . ★💙💗گاهی ادم های عاقل اشتباه میکنند.مهربون ترین ها عصبی میشوند.زرنگ ترین ها نمیفهمند.قوی ترین ها کم میارن.ماه را میبینی؟او هم کامل نیست اما میدرخشد:) هیچکس کامل نیست.پس خودت را با تمام نقص هایت بپذیر....💗💙

چقد وایب خوبی میدییییاینم چشم مننن

جونززززز

اعصاب خوردی فقط اونجا که یکی زنگ میزنه بهت ولی صداش نمیاد قطع میکنی و خودت زنگ‌ میزنی، میبینی که اونم به تو زنگ زده و اشغاله بعد یه کم منتظر میمونی که زنگ بزنه، ولی میفهمی اونم منتظره که تو زنگ بزنی صبرت تموم میشه و زنگ میزنی میبینی اونم صبرش تموم شده و زنگ زده و اشغاله 😐😬
چقد وایب خوبی میدییییاینم چشم مننن

به بههههه

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یکی بگه چم شده

gishiii | 9 ثانیه پیش

ناراحتم🥲😔

dariaan | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز