2777
2789
عنوان

استرس درس

131 بازدید | 16 پست

ترم هفت هستم

تابستون تعطیل بودیم ، الان خیلی تنبل شدم اصلا دلم نممیخواد درس بخونم، چون مدت زیادی هم خانوادگی تو تنش بودیم ، انگار بدم میاد از درس چون فکر میکنم بهم تنش میده ، از یه طرف الان هم درست حسابی دانشگاه نرفتم و بیشتر استرس گرفتم یعنی فکر میکنم دیگه عقب موندم نمی‌دونم چیکار کنم تو فکرم بود یه ترم مرخصی بگیرم ولی تا الان هم باید درسم رو تموم میکردم نمی‌دونم بهترین عملکرد چی می‌تونه باشه 

بخون عزیزم خداروشکر کن جای کنکوریا نیستی 

درستی دانشگاه پاس میکش چه رشته هستی؟



از سال ۹۹خواننده خاموشم.علاقه مند به ریاضیات،فلسفه و شعر.هر تساوی عدالت نیست و هر عدالتی تساوی نیست.دانشمندان مورد علاقم تسلا، نیوتون،پروفسور حسابی و مریم میرزاخانی.زندگی چرایی است که پاسخش با مرگ داده میشود.شما یادت نمیاد ننه ولی نی نی سایت قدیما یه جمله معروف داشت به اسم فقطط طلاقققق.فرمژه فقط اونجا که بعد گریه مژه ها اشکی تو با دست میزنی بالا لامصب کار صد تا ریمل رو میکنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بخون عزیزم خداروشکر کن جای کنکوریا نیستی درستی دانشگاه پاس میکش چه رشته هستی؟

حس میکنم مدت زمانی تو تنش بودم باید فقط کارهایی ک دوست دارم الان انجام بدم 

نرم افزار

رشتت سخته ولی کم نیار 

از سال ۹۹خواننده خاموشم.علاقه مند به ریاضیات،فلسفه و شعر.هر تساوی عدالت نیست و هر عدالتی تساوی نیست.دانشمندان مورد علاقم تسلا، نیوتون،پروفسور حسابی و مریم میرزاخانی.زندگی چرایی است که پاسخش با مرگ داده میشود.شما یادت نمیاد ننه ولی نی نی سایت قدیما یه جمله معروف داشت به اسم فقطط طلاقققق.فرمژه فقط اونجا که بعد گریه مژه ها اشکی تو با دست میزنی بالا لامصب کار صد تا ریمل رو میکنه

حس میکنم مدت زمانی تو تنش بودم باید فقط کارهایی ک دوست دارم الان انجام بدم

پیش تراپی برو در کل واحد کم بردار اما فرصتتو برای مرخصی ازدست نده

از سال ۹۹خواننده خاموشم.علاقه مند به ریاضیات،فلسفه و شعر.هر تساوی عدالت نیست و هر عدالتی تساوی نیست.دانشمندان مورد علاقم تسلا، نیوتون،پروفسور حسابی و مریم میرزاخانی.زندگی چرایی است که پاسخش با مرگ داده میشود.شما یادت نمیاد ننه ولی نی نی سایت قدیما یه جمله معروف داشت به اسم فقطط طلاقققق.فرمژه فقط اونجا که بعد گریه مژه ها اشکی تو با دست میزنی بالا لامصب کار صد تا ریمل رو میکنه

یعنی مرخصی نگیرم ؟ چرا ؟

تا جایی ک میدون فقط دوترم میتونی مرخصی بگیری میگم ک فرصتت نسوزه 

درکل خودتت بهتر میدونی

از سال ۹۹خواننده خاموشم.علاقه مند به ریاضیات،فلسفه و شعر.هر تساوی عدالت نیست و هر عدالتی تساوی نیست.دانشمندان مورد علاقم تسلا، نیوتون،پروفسور حسابی و مریم میرزاخانی.زندگی چرایی است که پاسخش با مرگ داده میشود.شما یادت نمیاد ننه ولی نی نی سایت قدیما یه جمله معروف داشت به اسم فقطط طلاقققق.فرمژه فقط اونجا که بعد گریه مژه ها اشکی تو با دست میزنی بالا لامصب کار صد تا ریمل رو میکنه

تا جایی ک میدون فقط دوترم میتونی مرخصی بگیری میگم ک فرصتت نسوزه درکل خودتت بهتر میدونی

کلا دو ترمم مونده 

چون نا پیوسته هم بودیم الان دو ترم میتونم مرخصی بگیرم 

کلا دو ترمم مونده چون نا پیوسته هم بودیم الان دو ترم میتونم مرخصی بگیرم

بگیرید پس

از سال ۹۹خواننده خاموشم.علاقه مند به ریاضیات،فلسفه و شعر.هر تساوی عدالت نیست و هر عدالتی تساوی نیست.دانشمندان مورد علاقم تسلا، نیوتون،پروفسور حسابی و مریم میرزاخانی.زندگی چرایی است که پاسخش با مرگ داده میشود.شما یادت نمیاد ننه ولی نی نی سایت قدیما یه جمله معروف داشت به اسم فقطط طلاقققق.فرمژه فقط اونجا که بعد گریه مژه ها اشکی تو با دست میزنی بالا لامصب کار صد تا ریمل رو میکنه

تا جایی ک میدون فقط دوترم میتونی مرخصی بگیری میگم ک فرصتت نسوزه درکل خودتت بهتر میدونی

ببین خب الان تو دو ترمت کلا مونده بود چیکار میکردی 

اگه واحدامو کم کنم خب چه فرقی می‌کنه با مرخصی 

بگیرید پس

ولی خب از یه طرفم عذاب وجدان میگیرم چون تا الان باید درسم تموم میشد یعنی دو ترم مرخصی یه بار تو کاردانی یه بار تو کارشناسی گرفتم 

ولی خب بی دلیل نبود اونا هم دلیل داشت نباید عذاب وجدان داشته باشم ؟

ولی خب از یه طرفم عذاب وجدان میگیرم چون تا الان باید درسم تموم میشد یعنی دو ترم مرخصی یه بار تو کارد ...

نه عزیزم عذاب وجدان وقتی که کوتاهی خودت باشه آیا میتونی بخونی و نمیخونی؟باید به خودت ارجاع کنی 

در کل آنچنان مهم نیست تو این فرصت یه کار مفید و یه مهارتی یاد بگیر

از سال ۹۹خواننده خاموشم.علاقه مند به ریاضیات،فلسفه و شعر.هر تساوی عدالت نیست و هر عدالتی تساوی نیست.دانشمندان مورد علاقم تسلا، نیوتون،پروفسور حسابی و مریم میرزاخانی.زندگی چرایی است که پاسخش با مرگ داده میشود.شما یادت نمیاد ننه ولی نی نی سایت قدیما یه جمله معروف داشت به اسم فقطط طلاقققق.فرمژه فقط اونجا که بعد گریه مژه ها اشکی تو با دست میزنی بالا لامصب کار صد تا ریمل رو میکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز