2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

و یه چیز دیگه اینکه همه شون همون بیست ساله سودش خوبه و مبلغش قابل توجه میشه ده سال و پانزده سالش به درد نمیخوره خیلی کم میشه دفترچه اش را بگیرید کامل توضیح داده

الهی آن ده که آن به. خدایا خودت کمکم کن.

شما ی مبالغی رو بصورت ماهیانه , سه ماه یکبار , شیش ماه یکبار , سالیانه 

به انتخاب خودتون به اون شرکت بیمه ای پرداخت میکنین و اون شرکت بعد از  پایان قرار داد اون پولهاتون رو با سودی که ضمانت کرده بهتون یا بصورت یکجا یا بصورت مستمری برمیگردونه , به انتخاب خودتون 

روی این بیمه میتونین بدون تشریفات اداری وام بگیرین

یسری پوشش اضافی داره مثل از کار افتادگی ,فوت بر اثر حادثه , بیماریهای صعب العلاج , .... 

و ذینفع رو خودتون انتخاب میتونین کنین , هم درصورت فوت هم در صورت حیات که این مبلغ درنهایت به چه کسی برسه 

خواهی نشوی همرنگ رسوای جماعت شو ...
شما ی مبالغی رو بصورت ماهیانه , سه ماه یکبار , شیش ماه یکبار , سالیانه  به انتخاب خودتون به او ...

کدام بیمه خوبه ؟ اگه نباشیم کسی پول واریز کنه ایراد نداره ؟

کدام بیمه خوبه ؟ 

هیچ فرقی ندارن عزیزم 

بیمه ایران , پارسیان , پاسارگاد , معلم 

من همسرم بیمه پارسیان هست واسه وام گرفتن خیلی اذیت شد ولی بیمه معلم درخولست دادیم سریع واریز کرد برامون 

فقط جدولای بعضیاشون الکیه حواست باشه

خواهی نشوی همرنگ رسوای جماعت شو ...
به نظرم همشون مثل همن و اندازه هم سود میدن و هرچی مبلغی که ماهیانه میریزی بیشتر باشه در نهایت پول بی ...

دقیقا چون سوداشون با سودای بانک مطابقت میکنه دیگه 

خواهی نشوی همرنگ رسوای جماعت شو ...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز