شما ی مبالغی رو بصورت ماهیانه , سه ماه یکبار , شیش ماه یکبار , سالیانه
به انتخاب خودتون به اون شرکت بیمه ای پرداخت میکنین و اون شرکت بعد از پایان قرار داد اون پولهاتون رو با سودی که ضمانت کرده بهتون یا بصورت یکجا یا بصورت مستمری برمیگردونه , به انتخاب خودتون
روی این بیمه میتونین بدون تشریفات اداری وام بگیرین
یسری پوشش اضافی داره مثل از کار افتادگی ,فوت بر اثر حادثه , بیماریهای صعب العلاج , ....
و ذینفع رو خودتون انتخاب میتونین کنین , هم درصورت فوت هم در صورت حیات که این مبلغ درنهایت به چه کسی برسه