2777
2789
عنوان

لعنت به pms

168 بازدید | 12 پست

8روز مونده و من حالم خیلی بده  

صورتم جوش زده 

دل درد دارم

یبوست دارم 

حال روحیمم که افتضااااااح

این ماه  بدتر هم هستم از همیشه 

حتی حس میکنم اندامم تغییر کرده با این که تا سه چهار روز پیش  ایده الم بود😑😐

شما چیکار میکنید سخت نگذره؟ 

شنیده بودم خوردن منیزیم تاثیر داره... 

کسی تجربه داره؟؟ 


 

منم سه روز اول در حد مرگ درد دارم 

نعنا‌ دیگه بوی‌ نعنا‌ نمیدی‌ ….                                               بی بی یادته‌ گفتم نامزد‌ کرده گفتی خدارو چه دیدی شاید شد ولی بی بی فقط تو دلت‌ روشن بود دل منو ندیدی که دلم قد‌ یه دریا‌خون شد از غضه‌ بی بی ………………. بی بی هم تو رفتی و هم اون  حالا  اون داره پدر میشه و من هنوز دخترم❤️‍🩹 عاشق پروفایلمم‌  

حسم میکنم کل ماه تو دوران پی ام اس هستم

و ناگهان نوبت تو می شود و خداوند با دستانی پر از نور تمام نبودن ها را جبران می کند.بمان در ایمان ،حتی وقتی چیزی نمی بینی 📌دانه ای بیچاره بودم زیر خاک ، دانه را دوردانه کردی عاقبت. 📌من که شاعر نیستم اما دم سلطان طوس لال مادرزاد را غزل سرا میکند.📌ای صفای قلب زارم،هرچه دارم از تو دارم یارضا📌 هر که را مشکل بود ؛ حلال مشکل ها علی ست دار دریای حقیقت،بحر بی پایان علی ست📌

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چرا

همیشه اخلاقم ت‌...میه

و ناگهان نوبت تو می شود و خداوند با دستانی پر از نور تمام نبودن ها را جبران می کند.بمان در ایمان ،حتی وقتی چیزی نمی بینی 📌دانه ای بیچاره بودم زیر خاک ، دانه را دوردانه کردی عاقبت. 📌من که شاعر نیستم اما دم سلطان طوس لال مادرزاد را غزل سرا میکند.📌ای صفای قلب زارم،هرچه دارم از تو دارم یارضا📌 هر که را مشکل بود ؛ حلال مشکل ها علی ست دار دریای حقیقت،بحر بی پایان علی ست📌

پی ام اس از نظر روحی و دلگرفتیمنو تا مرز جنون میبره

من هم همینطور.. وقتی حالم خوبه در طول ماه پی ام اس بهتری دارم 

امان از روزی که کلا تو حالت عادی یه مشکلاتی داشته باشم 

پی ام اس حکم مرگ تدریجی رو برام داره. 

 
الان هم بخورم تاثیر داره؟؟ یا از ماه بعد؟

نه بخور کلا روتین زندگیت باشه منیزیم واسه این حال و احوال خوبه اکثر ما افسرده نیستیم کمبود منیزیوم داریم یبوست افسردگی ریزش مو و .... بیشترش به خاطر نبود منیزیمه همیشه هم قرص نمی خواد تو پیاز خام هست ماش عالیه ماهی چند بار با ماش ی چیز درست کن بخور قرصم می تونی بخور

دست رو دلم نزاااار. من جدیدا عقب میندازن یه ده روزی . فک کنم ده روز یا بیشتر بدخلق میشم کمردرد ترشح تهوع انقد گرمی میخورم هیچی نمیاد خبری نیست سرویس شدم

غایبان در روزهای سخت باید تا ابد غایب بمانند.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز