2777
2789
عنوان

بارداری

37 بازدید | 1 پست

سلام مامانا یه سوال




من ۲۹ ام مهر از پریود تموم شدم 


۲ ابان رابطه داشتیم یبار تقریبا ۱ونیم شب جلوگیری کردیم 


یبارم صب فکنم ۷ اینا بود بازم جلوگیری کردیم




ایا ممکنه با پیش اب باردار بشم؟


چون شوهرم بعد رابطه اول دسشویی نرفت 


ممکنه اسپرم بمونه مجاری؟


قرص اورژانسیم نخوردم



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز