2777
2789
عنوان

چی میزنید ب مرغ

419 بازدید | 33 پست

خانوما چی میزنید به کباب مرغ ک نرم خوشمزه میشه؟!


دل ز هر چه ترسید عاقبت همان شده🍂                                     یک دل و هزار دل حسرت🕊                       ما را جز خیالی آرام طلبی نیست ز دنیا🥲

دنبه

منظورم کباب مرغ 

دمبه گوسفند باهاش کباب میکنید

دل ز هر چه ترسید عاقبت همان شده🍂                                     یک دل و هزار دل حسرت🕊                       ما را جز خیالی آرام طلبی نیست ز دنیا🥲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ماست یا سس مایونزروغن زیتون واسه نرمی و تردی مرغ خوبه واسه خوشمزگیشم که ادویه جات هرچی متنوع تر و بی ...

من همش کباب معمولی با نمک😕بعضی وقتا فقط گلپر میزنم ک اونم خشکشون میکنه 

دل ز هر چه ترسید عاقبت همان شده🍂                                     یک دل و هزار دل حسرت🕊                       ما را جز خیالی آرام طلبی نیست ز دنیا🥲

رب اناار😍😍😍 وایییی مخصوصا به مرغ بریون برشته رو پوستش بزن ببین چی میشهههه😍😍😍😍

عه حتما امتحان میکنم

سس مرغ هم گرفتم اما هچین خومشزه نمیشن😕

دل ز هر چه ترسید عاقبت همان شده🍂                                     یک دل و هزار دل حسرت🕊                       ما را جز خیالی آرام طلبی نیست ز دنیا🥲

منظورت کوبیده مرغه ؟؟؟

ن کباب مرغ

دل ز هر چه ترسید عاقبت همان شده🍂                                     یک دل و هزار دل حسرت🕊                       ما را جز خیالی آرام طلبی نیست ز دنیا🥲

عه حتما امتحان میکنمسس مرغ هم گرفتم اما هچین خومشزه نمیشن😕

رب انار خونگی که یکم ترشش باشه وای دهنم اب افتاد😍😍

رب انار کارخونه ای خیلی خوب نیست مزش

پرشیا سفید سوار من تا ابد قلبم برای تو❤

رب انار خونگی که یکم ترشش باشه وای دهنم اب افتاد😍😍رب انار کارخونه ای خیلی خوب نیست مزش

حتما میزنم واس شام😋

دل ز هر چه ترسید عاقبت همان شده🍂                                     یک دل و هزار دل حسرت🕊                       ما را جز خیالی آرام طلبی نیست ز دنیا🥲

نمدونم چی میگی ،جوجه منظورته

اره

دل ز هر چه ترسید عاقبت همان شده🍂                                     یک دل و هزار دل حسرت🕊                       ما را جز خیالی آرام طلبی نیست ز دنیا🥲

من همش کباب معمولی با نمک😕بعضی وقتا فقط گلپر میزنم ک اونم خشکشون میکنه

نمک خالی هم من خوردم خوشمزه میشه 

ولی من زردچوبه .کاری خارجی. ادویه مخصوص جوجه کباب .پودر سیر .دارچین .آبلیمو .نمک .یکم فلفل تخم گیشمیز.پیازززز .یکم روغن .به اضافه همون روغن زیتون و سس مایونز ک گفتمم میزنم میذارم ۵ساعت بمونه 

نمک خالی هم من خوردم خوشمزه میشه ولی من زردچوبه .کاری خارجی. ادویه مخصوص جوجه کباب .پودر سیر .دارچین ...

واقعا خوشمزه میشه با این همه طعم

دل ز هر چه ترسید عاقبت همان شده🍂                                     یک دل و هزار دل حسرت🕊                       ما را جز خیالی آرام طلبی نیست ز دنیا🥲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز