2777
2789
‌ ذهنی ک هدف داره... جایی برای ترس نداره ! 🤙 ️

نیت کردم عزیزم

هرکس امضامو میبینه یه صلوات واسه ی حضرت ام البنین بفرسته.. ودعام کنه امسال حضرت ام البنین حاجتم رو بده .😭 یا حضرت ام البنین😭 اسمم ستاره.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کردم

باید برخواست دنیا با آنها و مولا با ما این پیچ تاریخی طاقت فرساس باطل خواهد رفتو حق پا برجاس رویا یعنی دوباره حسین میاید خورشیدی از تبار حسین کنار او میجنگیم کنار حسین زمین برمیگردد بر مدار حسین لبیک یا مهدی ای پناه مردم هنگام بلا ها با شما می آییم تا اخر قله با شما می آییم تا مسجد الاقصا با یا حیدر یاران رفتن بی سر خونین پیکر ایران یعنی دیار علی دیاره شمشیره دولفقار علی قرار یاران بی قرار علی به اینجا برمیگردد دوباره علی

نیت کردم

نهایتا دل به جایی می رسد که دو راه بیشتر ندارد:یا باید خون شود یا سنگ.‌‌‌‌‌‌‌     وَتَنَت وَطَنَم...♡💍🥰A♡                            تو نیمِ دیگر ِمن نیستی تمام منی...A          

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز