2777
2789
عنوان

خدایا💔

128 بازدید | 8 پست

خدایا تو این هوای ابری دلم خیلی گرفته دلتنگی داره خفم می‌کنه 

خدایا تو کجایی خدایا من ب کمکت نیاز دارم دلم قد تموم دنیا گرفته 

خدایا کمکم کن توروخدا 😔💔

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کدوم شهری؟

جنوبم

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

من چیکار کردم

 که سهمم اینه

من چی کم داشتم از بقیه🖤

زنانی که کتاب میخوانند برای جامعه ی مردسالار خطرناکند زیرا انها میتوانند با مطالعه دنیایی بهتر تصور و برای به وجود اوردنش مبارزه کنند.

😭😭😭💔

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

منم جنوبم و تنها

😔😔😔

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز