2777
2789
عنوان

دختر بور

| مشاهده متن کامل بحث + 943 بازدید | 64 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا. ما ترکهای خراسان ،چشم مشکی با مژه ی بلند و آبروی پهن مشکی هستیم. ی پا امام خمینی هستیم

خیلیم عالی و خوبه مژه و ابروی پر زیباست

ما اردبیلیم والا بور زیاده 

ما کسیو کوچیکتر از خودمون ندیدیم،کسیم خودشو بزرگتر از ما ندونه:)

چقد سلیقه ها متفاوته واقعا قشنگیه این دنیا به همین تنوعشه...

حالا من خودم از مردای بور بدم میاد چشم رنگی که دیگه بدتر... حالا خیلیا برعکس من هستن... زن و مرد...

پرشیا سفید سوار من تا ابد قلبم برای تو❤

واقعا. ما ترکهای خراسان ،چشم مشکی با مژه ی بلند و آبروی پهن مشکی هستیم. ی پا امام خمینی هستیم

ترک کحایین دقیقا

|•نیکی•|در یک جمله بخوام خودمو توصیف کنم باید بگم° یه آدم خوش قلب و یکم بد اخلاق و عصبی با یه روحیه ی کاملا احساسی°گر بشکند من ،زاده شود منِ دیگری بهترین اتفاق زندگیمA🔗...      درخواست دوستی قبول نمیکنممممممم😐
چقد سلیقه ها متفاوته واقعا قشنگیه این دنیا به همین تنوعشه...حالا من خودم از مردای بور بدم میاد چشم ر ...

منم از بور و چش رنگی خوشم نمیاد

حالا مو و ابرو مژع مشکی باشه چش رنگی ی چیزی

|•نیکی•|در یک جمله بخوام خودمو توصیف کنم باید بگم° یه آدم خوش قلب و یکم بد اخلاق و عصبی با یه روحیه ی کاملا احساسی°گر بشکند من ،زاده شود منِ دیگری بهترین اتفاق زندگیمA🔗...      درخواست دوستی قبول نمیکنممممممم😐
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز