2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

45 بازدید | 8 پست

سلام. بچه ها من شش ساله یه جایی کار می کنم. هشت ساعت کار می کنم. حقوقم پنج و نیم بود. حالا بعد از کلی چونه و حرف... راضی شده شیش و نیم بده بهم. بدون بیمه. به نظرتون خوبه یا نه؟ می خواست شیش تومن بده. گفتم نمیام. می گه بیشتر از شیش و نیم نمی تونم بدم. چی کار کنم. دیگه نرم؟ یا برم. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شرایطت رو نمی‌دونم ولی هشت ساعت کار روزانه بخوای یه جا بشینی کاری هم نکنی 

۶ و نیم کمه!

متاسفانه شرایط جامعه مزخرف شده ها🤦‍♂️

مگر این که شرکت ها ی درست و حسابی مشغول بشی درست و حسابی پول بدن 

ولی اگر کارت سنگین نیست 

سر همین کار نری تو خونه قرارع بشینی و ..

بمون 

ولی اگر کار بهتری پیدا می‌کنی 

یا حتی با در اومدن از این کار حالت خوب میشه و نیاز پول هم نداری خو در بیا 

ولی اینجوری نباشه در بیای ببخشیدا 

یکی عجب غلطی کردم 

( تعلیق ) سختی ها و بغض های هر آدمی ، دارایی و اعتبار اون آدمه ... Kindman2@

شرایطت رو نمی‌دونم ولی هشت ساعت کار روزانه بخوای یه جا بشینی کاری هم نکنی ۶ و نیم کمه!متاسفانه شرایط ...

حوصله خونه موندن ندارم واقعا. می دونم سه روز بمونم خسته می شم. ولی اینجا هم کم می ده 

حوصله خونه موندن ندارم واقعا. می دونم سه روز بمونم خسته می شم. ولی اینجا هم کم می ده

خو بمون اینجا بگرد دنبال یه جای خوب یا حقوق خوب 

( تعلیق ) سختی ها و بغض های هر آدمی ، دارایی و اعتبار اون آدمه ... Kindman2@

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز