شرایطت رو نمیدونم ولی هشت ساعت کار روزانه بخوای یه جا بشینی کاری هم نکنی
۶ و نیم کمه!
متاسفانه شرایط جامعه مزخرف شده ها🤦♂️
مگر این که شرکت ها ی درست و حسابی مشغول بشی درست و حسابی پول بدن
ولی اگر کارت سنگین نیست
سر همین کار نری تو خونه قرارع بشینی و ..
بمون
ولی اگر کار بهتری پیدا میکنی
یا حتی با در اومدن از این کار حالت خوب میشه و نیاز پول هم نداری خو در بیا
ولی اینجوری نباشه در بیای ببخشیدا
یکی عجب غلطی کردم