2777
2789
عنوان

حالم خیلی بده

141 بازدید | 18 پست

من تک فرزندم و ۲۰ سالمه  مامان بابام سر چیزای الکی دعوا کردند و مامانم خود زنی کرد و کارشون به کتک کشید  اونم جلوی من قلبم درد میکنه انگار یه چیزی درونمه  اشکام داره دائم و بی اختیار سرازیر میشه  

تروخدا جلو بچه هاتون دعوا نکنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اشکال نداره تو زندگی این چیزا پیش میاد دونفر با عقاید متفاوت با طرز فکر و خانواده و فرهنگ متفاوت باهم میرن زیر یه سقف آدما یبار زندگی میکنن نمیتونن انقد عاقل و فهمیده باشن تو ب خودت فکر کن نگران نباش اونا باز آشتی میکنن

منم تو مجردی این صحنه ها رو خیلی دیدم و کاملا درکت میکنم 

بچه بودم تو مدرسه همه فکر و ذهنم این بود که اگه دعوا کنن کی جداشون کنه

میفهمم چی میگی عزیزم😥

ولی الان همسری دارم که تو این ۱۰ سال حتی بهم تو نگفته

خدا خودش میدونه کی جبران کنه

اشکال نداره تو زندگی این چیزا پیش میاد دونفر با عقاید متفاوت با طرز فکر و خانواده و فرهنگ متفاوت باه ...

درسته  ولی اصلا صحنه ها از جلو چشمم نمیره من آدمیم که گریه هم بکنم بی صدا تو خلوت اشک میریزم نمیزارم کسی بفهمه

هیچ بغلی ندارم خیلی تنهام

حتی بچه هایی که خواهر و برادر هم دارن اغلب احساس تنهایی میکنن یه تنهایی بنیادی توی وجود ما هست که با بهترین خانواده و شوهرو بچه هم پر نمیشه فک نکن فقط خودت این حسو داری 

دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بی تفاوتی

lotooos | 3 دقیقه پیش

خدافظ

asal_f8 | 4 دقیقه پیش
2791
2779
2792