2777
2789
عنوان

زایمان طبیعی

523 بازدید | 17 پست

سلام خانومای گل

من الان 36 هفته و 4روزم هست

از هفته ی چندم باید منتظر باشم واسه شروع دردو زایمان؟؟؟؟


تورو دیدم خدا خندید من از عشقه تو حظ کردم با تو من کل دنیارو تو یک لحظه عوض کردم😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم والله معمولا 38 به بعده فک کنم

از هفته 37 حتما ماساژ پرینه انجام بده باروغن زیتون ناحیه بین واژن تا مقعد رو ماساژ بده کمتر بخیه میخوری

نوک سینه هاتم با روغن زیتون چرب کن که دیگه نرم باشه بعد زخم نشه

تخم شوید و گل گاو زبون دم کن روزی دو سه استکان بخور برای راحت باز شدن دهانه رحم تو زایمان و تسریع روند زایمان کمکت میکنه

خمه اینکارها از هفته 37 به بعد به علاوه پیاده روی

آیا خداوند برای بنده اش کافی نیست؟؟؟
نمیدونم والله معمولا 38 به بعده فک کنم از هفته 37 حتما ماساژ پرینه انجام بده باروغن زیتون ناحیه بین ...

پیاده روی و حمام آب گرمو شروع کردم هرچند خیلی اذیت میشم بعد از پیاده روی

این دم نوشا ضرر نداره؟؟؟یعنی باعث نمیشه بچه زودتر از موعد به دنیا بیاد؟؟؟

تورو دیدم خدا خندید من از عشقه تو حظ کردم با تو من کل دنیارو تو یک لحظه عوض کردم😍😍😍
زایمانتون طبیعی بود؟؟؟ چرا بستری شدین؟

اره طبیعی. چون ۴۰ هفته بود و درد نداشتم ترسیدم الکی گفتم حرکتش خوب نیس اونام نوار قلب بچرو گرفتن و گفتن خوب نیست داری زایمان میکنی رفتم معاینه گف تا شب زایمان میکنی ۶ بستری شدم از ۸ درد داشتم ۱۰ به دنیا اومد

اره طبیعی. چون ۴۰ هفته بود و درد نداشتم ترسیدم الکی گفتم حرکتش خوب نیس اونام نوار قلب بچرو گرفتن و گ ...

چه خوب پس زیاد اذیت نشدین

چندتا از دوستام که تقریبا باهم باردار بودیم هفته 37 یا 38 درداشون شروع شد 

تورو دیدم خدا خندید من از عشقه تو حظ کردم با تو من کل دنیارو تو یک لحظه عوض کردم😍😍😍
نمیدونم والله معمولا 38 به بعده فک کنم از هفته 37 حتما ماساژ پرینه انجام بده باروغن زیتون ناحیه بین ...

ببخشید من این سوال رو میپرسم

چون خودم اگه خدا بخواد دلم میخواد زایمان طبیعی پیش بره

پرینه دقیقا کجای بدن میشه من نمیدونم.

سالهاست که از آغوش گرمت محرومم مادر.....
ببخشید من این سوال رو میپرسم چون خودم اگه خدا بخواد دلم میخواد زایمان طبیعی پیش بره پرینه دقیقا کج ...

همون ناحیه که نوشته دیگه

😍😍دوست جونی میشه برا حاجت دلم دعاکنی؟😍😘😚😙😗😍
پیاده روی و حمام آب گرمو شروع کردم هرچند خیلی اذیت میشم بعد از پیاده روی این دم نوشا ضرر نداره؟؟؟یع ...

نه اصلا باعث زایمان زودرس نمیشه 

یه تاپیک بود همه بچه ها راهکارهای زایمان راحت رو گداشتن که همه از این دم نوشها استفاده کرده بودن و راضی بودن فقط باعث میشه دهانه رحم به موقع نرم و باز بشه 

آیا خداوند برای بنده اش کافی نیست؟؟؟

وقتی هم داشتی میرفتی زایمان یه زعفرون غلیظ و یه تخم شوید دم کن بخور بعد برو خیلی کمک میکنه از الان هم خرما و عسل بخور برای قوت بدنی خوبه تو زایمان جون داشته باشی

آیا خداوند برای بنده اش کافی نیست؟؟؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   مینال  |  48 دقیقه پیش
توسط   solmy  |  41 دقیقه پیش