منم توسط آدمهایی دلم شکسته که یه روز فکر میکردم اگه همه دنیا ولم کنن چون اونها با منن هرگز مزه تنهایی رو نمچشمت
ولی بعد از ظلمی که درحق منو عزیزانم کردن ۳ سال تمام عذاب کشیدم انقدر که قلبم درد گرفت و چندین بار راهی بیمارستان شدم
العان فراموش نکردم ولی آرامش دارم چون دیگه منم دوسشون ندارم تو زندگی حذفشون کردم هنوزم باهاشون در ارتباطم ولی خیلی کمرنگ دیگه به عنوان عزیز بهشون نگاه نمیکنم اونها برام فقط یه فامیلن
شماهم هر روز به خودت بگو همه آدمهای دنیا خوب نیستن
قرار نیست همشون منو دوست داشته باشن
انقدر بگو تا قبول کنی بعد اون شخص خود به خود از ذهنت حذف میشه
برای بدی هاشون هم بسپار به خدا و پیشو نگیر و یادت باشه خدا خودش جوابشو میده شاید دیر ولی جوابشو میده