2777
2789
عنوان

سر صبح گرفتم

165 بازدید | 10 پست

دخترمو زدم.واقعا خسته ام کرده.یه کاردستی خیلی سخت داشتن بخدا دیشب وایستادم به زور درستش کردم.

سر صبح بلند شده با گریه که چرا درست کردی.بچه ها درست نمیکنن نق زد نق زد

انقدر تحت تاثیر حرف دیگرانه تعجب اوره برام  چرا اینحوری شده

میگم تو که درست خوبم نیست حداقل با این چیزا نمره بگیر دو روز دیگه وبال کردنم نشی تابستون

دختر کوچولوم ۹ سالشه تشنج کرده وقتی ۶ ماهش بود و اون تشنج بدون تب کرد رو نغزش خیلی اثر گذاشته خیلی براش ناراحتم جیگرم خون💔خدا خواست امسال باردار شدم. دخترم مدرسه حاص میره بخاطر شرایطش که نمیتونه از خودش دفاع کنه خودم باید ببرم بیارمش اصلا به کسی اعتماد ندارم که سرویس بگیرم براش ... خیلی میترسم این رفت و امد بهم فشار بیاره یا وقتی دخترم مدرسه باشه من زایمانم شروع بشه و زایمان زودرس کنم چون سابقه زایمان زودرس دارم یا استراحت مطلقی بشم... دخترم اصلا از پس خودش بر نمیاد بخاطر بیناری در این حد که جرات ندارم حتا واسش سرویس بگیرم.هر کی هر کار بخواد باهاش کنه مثل دور از جون جسد بی حرکت میمونه بعدشم نمیتونه به من بگه چه اتفاقی براش افتاده.جرات ندارم واسش سرویس بگیرم خیلی شرایطم سخته😭بلاخره ادم از دات کسی خبر نداره میترسم دوبار دخترمو ببینن وضعیتشو بفهمن😭 خدا دشمنمم تو این موقعیت من نزاره الان بخدا با کریه مینویسمناخواسته باردار شدم الانم باید دخترمو خودم ببرم بیارمالان میترسم باز زودرس بشم یا بستری بشم دخترم چی میشه هیچ کسی رو ندارم بزارم پیشش هیچ کس😔

ببخشید اسی کسی هست ترک تبریز باشه اینو برام ترجمه کنه؟

 *بهشت عجب جای مخوف و هولناکی میشود وقتی که*:*داعشی ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*طالبان* فکر میکنند به بهشت میروند...*القاعده* فکر میکند ب بهشت میرود...*مابقی گروهک های نیابتی مسلمان در تمام دنیا* فکر میکنند به بهشت میروند...*بودایی ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*هندو ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*مسیحی ها* فکر میکنند به بهشت می روند...*انسانها را به بردگی میگیرند و زندانی میکنند* فکر میکنند به بهشت میروند...*فکر میکنند اگر هفت مسلمان شیعه رو بکشند* به بهشت میروند...*یهودی ها* فکر میکند به بهشت میرود...*وهابی* فکر میکند به بهشت میرود...*هر کدام بخاطر عقیده دیگران را میکشند* و فکر میکنند به بهشت میروند...*یک انتحاری زنان و مردان و کودکان بی گناه را میکشد* و فکر میکند به بهشت میرود...این *بهشت* چقدر *زشت* و *کریه* خواهد بود وقتی که این جماعات در آن باشند.این *بهشت* از *جهنم* هم بدتر هست...در جهان تنها يك فضيلت وجود دارد و آن *(آگاهی و خرد)* است، در جهان.تنها يك گناه بزرگ و نابخشودنی وجود دارد آن هم *(جهل و نادانی)* است...بهشت برای آگاهان است وسلام 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


متن بفرست؟

مرسی

دردیم وارداغلارکیمین-هارام وار هارا گعدیم-بو بلالی باشیمی گوتیریم هارا گعدیم

 *بهشت عجب جای مخوف و هولناکی میشود وقتی که*:*داعشی ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*طالبان* فکر میکنند به بهشت میروند...*القاعده* فکر میکند ب بهشت میرود...*مابقی گروهک های نیابتی مسلمان در تمام دنیا* فکر میکنند به بهشت میروند...*بودایی ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*هندو ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*مسیحی ها* فکر میکنند به بهشت می روند...*انسانها را به بردگی میگیرند و زندانی میکنند* فکر میکنند به بهشت میروند...*فکر میکنند اگر هفت مسلمان شیعه رو بکشند* به بهشت میروند...*یهودی ها* فکر میکند به بهشت میرود...*وهابی* فکر میکند به بهشت میرود...*هر کدام بخاطر عقیده دیگران را میکشند* و فکر میکنند به بهشت میروند...*یک انتحاری زنان و مردان و کودکان بی گناه را میکشد* و فکر میکند به بهشت میرود...این *بهشت* چقدر *زشت* و *کریه* خواهد بود وقتی که این جماعات در آن باشند.این *بهشت* از *جهنم* هم بدتر هست...در جهان تنها يك فضيلت وجود دارد و آن *(آگاهی و خرد)* است، در جهان.تنها يك گناه بزرگ و نابخشودنی وجود دارد آن هم *(جهل و نادانی)* است...بهشت برای آگاهان است وسلام 

خواهری میدونم شب بدی گذروندی ، خسته ای 🫂

اما اون هم بچه است ، سعی کن توی ساختن کاردستی ها و ... از خودش هم کمک بگیری ، نظرش در رابطه با ساختن این بدونی و بهش احترام بزاری ، تاثیر بدی توی روحیه دخترت نزاره 🌱🤍

نظرات من خارج از زندگی شخصی شماست ، پس هر جور که خودتون میدونید توی زندگیتون انجامش بدین ❕️🌱

مرسیدردیم وارداغلارکیمین-هارام وار هارا گعدیم-بو بلالی باشیمی گوتیریم هارا گعدیم

دردی دارم به اندازه ی کوه ها    کجارو دارم کجا برم     این سر مصیبت زده رو    بردارم کجا برم

💠روایت شده از امام صادق علیه السلام که رسول خدا فرمودند : خدای تبارک و تعالی میفرمایند: هیچ بنده گنهکاری را وارد بهشت نمیکنم ، مگر اینکه اورا به مرض و بیماری مبتلا میکنم تا کفاره گناهانش باشد و اگر گناهانش با آن بیماری پاک نشد و زیادتر از آن بود ، کسی را بر او مسلط میکنم که بر او ظلم کند تا کفاره گناهانش باشد، رزق و روزی اش را کم میکنم تا کفاره گناهانش باشد و اگر این نیز برای کفاره گناهانش کافی نبود جان گرفتن او را سخت میکنم و یا در قبر بر او سخت میگیرم تا وقتی که بدون هیچ گناهی نزد من آید و اورا وارد بهشت کنم ، و اما کسی را که میخواهم وارد جهنم کنم ، او را صحیح و سالم میگذارم ، و رزق و روزی اش را زیاد مى کنم و جان دادن او را آسان می گردانم تا وقتیکه نزد من آید ، هیچ حسنه ای نداشته باشد ودر همان وقت او را وارد جهنم کنم✨
دردی دارم به اندازه کوه.کجا دارم.کجا برم.این درد وبلا بردارم وکجا برم؟

ممنون عزیزم دستت درد نکنه

 *بهشت عجب جای مخوف و هولناکی میشود وقتی که*:*داعشی ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*طالبان* فکر میکنند به بهشت میروند...*القاعده* فکر میکند ب بهشت میرود...*مابقی گروهک های نیابتی مسلمان در تمام دنیا* فکر میکنند به بهشت میروند...*بودایی ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*هندو ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*مسیحی ها* فکر میکنند به بهشت می روند...*انسانها را به بردگی میگیرند و زندانی میکنند* فکر میکنند به بهشت میروند...*فکر میکنند اگر هفت مسلمان شیعه رو بکشند* به بهشت میروند...*یهودی ها* فکر میکند به بهشت میرود...*وهابی* فکر میکند به بهشت میرود...*هر کدام بخاطر عقیده دیگران را میکشند* و فکر میکنند به بهشت میروند...*یک انتحاری زنان و مردان و کودکان بی گناه را میکشد* و فکر میکند به بهشت میرود...این *بهشت* چقدر *زشت* و *کریه* خواهد بود وقتی که این جماعات در آن باشند.این *بهشت* از *جهنم* هم بدتر هست...در جهان تنها يك فضيلت وجود دارد و آن *(آگاهی و خرد)* است، در جهان.تنها يك گناه بزرگ و نابخشودنی وجود دارد آن هم *(جهل و نادانی)* است...بهشت برای آگاهان است وسلام 

دردی دارم به اندازه ی کوه ها کجارو دارم کجا برم این سر مصیبت زده رو بردارم کجا برم

ممنون عزیزم دستت درد نکنه

 *بهشت عجب جای مخوف و هولناکی میشود وقتی که*:*داعشی ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*طالبان* فکر میکنند به بهشت میروند...*القاعده* فکر میکند ب بهشت میرود...*مابقی گروهک های نیابتی مسلمان در تمام دنیا* فکر میکنند به بهشت میروند...*بودایی ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*هندو ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*مسیحی ها* فکر میکنند به بهشت می روند...*انسانها را به بردگی میگیرند و زندانی میکنند* فکر میکنند به بهشت میروند...*فکر میکنند اگر هفت مسلمان شیعه رو بکشند* به بهشت میروند...*یهودی ها* فکر میکند به بهشت میرود...*وهابی* فکر میکند به بهشت میرود...*هر کدام بخاطر عقیده دیگران را میکشند* و فکر میکنند به بهشت میروند...*یک انتحاری زنان و مردان و کودکان بی گناه را میکشد* و فکر میکند به بهشت میرود...این *بهشت* چقدر *زشت* و *کریه* خواهد بود وقتی که این جماعات در آن باشند.این *بهشت* از *جهنم* هم بدتر هست...در جهان تنها يك فضيلت وجود دارد و آن *(آگاهی و خرد)* است، در جهان.تنها يك گناه بزرگ و نابخشودنی وجود دارد آن هم *(جهل و نادانی)* است...بهشت برای آگاهان است وسلام 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پدرم کتکم میزنه

s2026 | 42 ثانیه پیش

اعتراف کرد

tahmin_r | 39 ثانیه پیش
2791
2779
2792