2777
2789
عنوان

بقایا سقط

99 بازدید | 8 پست

سلام خانما اگه تجربه دارین ممنون میشم راهنمایی کنید 

۲ ماه پیش سقط داشتم بعد از سونو متوجه شدم از ۱ سانت کمتر بقایا دارم ماه پیش نتونستم برم سونو این ماه هم هنوز نرفتم امروز روز ۱۱ سیکلمه ترشح کشدار و رگه های قهوه ای دارم نظرتون واسه بقایاست اون ترشح قهوه ای؟


•گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم باید میرفتی بقایا باعث عفونت میشه

فردا ۱۲ سیکله اشکال نداره برم؟

مشخص میشه؟

یکم پروسش طولانی شد کلافه شدم

•گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
اره اتفاقا بهترین موقعس

باشه عزیزم مرسی از راهنماییتون

از وقتی ترشح و رگه خونی دیدم حالم بد شده همش میخوام زار بزنممممممممم😫😫

•گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
باشه عزیزم مرسی از راهنماییتوناز وقتی ترشح و رگه خونی دیدم حالم بد شده همش میخوام زار بزنممممممممم😫 ...

ی چیز بگم تو مواقع دکتری اینا حتی کار ضروری هم ب دکترت برو ب خودت برس

خدایا شکرت بابت تموم لحظات زندگیم ❤
ی چیز بگم تو مواقع دکتری اینا حتی کار ضروری هم ب دکترت برو ب خودت برس

ماه قبل مسافرت بودم منتظر بودم پری دومی برم 

واقعا هیچی مهم تر از سلامتی نیست فردا حتما میرم انشالله

دعا کن واسم بقایا نداشته باشم🙏

•گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز