خانوما من ازوقتی ک زایمان کردم انگاری پیرترشدم از فکروخیال
بخاطر زایمان سخت گفتن بچت تشنج کرده احتمالا _سرش گفتن خون جمع شدهو......
بردم متخصص هچ مشکلی نداشت بچه چک کرد
ولی حرکاتی داشت ک ب تشنج میخورد تواینترنت ک سرچ میکردم
بردم نوار مغز گرفتم پیش دکترمغزاعصاب گفت سالمه
فقط ۱سانت دور سرش بزرگه براش سونو نوشت ک هنوز نبردم
الانم چشماش از دیشب هی چپ وکج وکوله میکنه
بخدا دیونم کرده دلم میخاد خودمو بکشم
چرااین قدر اذیتم میکنه ی ذره بچه نمیدونم
هچ کسم درکم نمیکنه فقط توخودم میریزم
برای دخترم دعاکنید ازتون خاهش میکنم ک هچ مشکلی نداشته باشه سالم سالم باشع🥺😭