2777
2789
عنوان

شوهرمتعصب

515 بازدید | 23 پست

دوستان من شوهرم خیلی خوبه فقط نسبت به مادرو خواهرش خیلی تعصب داره طوری که همیشه حق رو به اونا میده هیچ وقت طرف منو نمیگیره هرجا میرم هرکاری میکنم مادرش خبر داره حسرت اسقلال دارم هرروز مجبورم بهشون سربزنم خونه مادرم به سختی میرم کسی هست مثل من باشه کی میشه منم به راحتی برسم

من موندم این آقایونی که انقد عاشق متعصب به مادرهستن 

چرا زن میگیرن😒😒😒😒😒

پس جهنم اینه!                                                         هرگزبه این شکل درباره ش فکرنمی کردم !              یادتون هست: گوگرد،سیخ،آتیش....                          آه!                                                           عجب حرف های مضحکی سال ها درمغزمان فروکردند .                احتیاجی به سیخ نیست!       حالا فهمیدم جهنم  همان زندگی اجباری با احمق های اطرافه....!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ایشون دقیقا کجاشون خیلی خوبه؟😥😥 واقعا این رفتارا رو مخه

بالای سر کسی که خوابه "خیار" نخورید 😐                                                                                       

من اگر استقلال نداشته باشم و یا بخواد بهم زوزبگه و یابرای خودم حریمی نداشته باشم اون مرد رو اصلا جزء همسرخوب نمیدونم 

پس جهنم اینه!                                                         هرگزبه این شکل درباره ش فکرنمی کردم !              یادتون هست: گوگرد،سیخ،آتیش....                          آه!                                                           عجب حرف های مضحکی سال ها درمغزمان فروکردند .                احتیاجی به سیخ نیست!       حالا فهمیدم جهنم  همان زندگی اجباری با احمق های اطرافه....!
من موندم این آقایونی که انقد عاشق متعصب به مادرهستن  چرا زن میگیرن😒😒😒😒😒

دقیقا من پسرمو داماد نمیکنم که نفرین عروس پشتم نباشه😂😂😂

کسی چه می داند شاید همین لحظه زنی برای مرد سیاستمدارش می رقصد یا پیانو می نوازد و اواز می خواند و جلوی جنگ جهانی بعدی را می گیرد...کسی چه می داند شاید تنها شرط معشوقه هیتلر به خاک خون کشیدن دنیا بود...کسی سر از کار زن ها در نمی اورد با سکوتشان شعر می خوانند با لبهایشان قطعه نامه صادر می کنند با موهایشان جنگ می طلبند با چشم هایشان صلح....کسی چه می داند شاید اخرین بازمانده ای دنیا زنی باشد که با شیطان تانگو می رقصد....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز