sibsorkh99 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/03 تعداد پست: 3509 عنوان ساندویچ مرغ 272 بازدید | 22 پست سلام دستور یه ساندویچ مرغ خوشمزه رو میگید ممنونم خدایا شکرت💓🙏 1403/07/30 | 10:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mahgooll عضویت: 1401/11/03 تعداد پست: 16317 من ابپز میکنم ریش میکنم سرخ میکنم ادویه و نمک و فلفل با خیارشور و گوجه و جعفری و پیاز
sibsorkh99 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/03 تعداد پست: 3509 از مرغ متنفرممممم سینه بوقلمون گذاشتم🤣 خدایا شکرت💓🙏
sibsorkh99 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/03 تعداد پست: 3509 من ابپز میکنم ریش میکنم سرخ میکنم ادویه و نمک و فلفل با خیارشور و گوجه و جعفری و پیاز منم همیشه همینطور ولی احساس میکنم بیرونیاخوشمزه تره خدایا شکرت💓🙏
kokii عضویت: 1401/10/13 تعداد پست: 9880 ما اینجوری درست میکنیمسینه مرغ پخته شده رو ریش ریش کن بعد خووووب سرخ کن کنارشم قارچ رو خوب تف بده قاطی کن با خیار شور کاهو سس بپیچ لای نون😊 منو وسط راهی ول کردی ک از اولش بخاطر تو توش قدم گذاشته بودم..
۶۲۵۷ عضویت: 1396/08/19 تعداد پست: 43196 منم همیشه همینطور ولی احساس میکنم بیرونیاخوشمزه تره من بروکلی و فلفل دلمه هم میزنم ؛بیرونیها فیله مرغ گریل هست پسرم ❤❤😍😍😘😘
kati110 عضویت: 1403/03/12 تعداد پست: 4075 من هروقت میخوام ساندویچ مرغ درست کنم پشیمون میشم سالادالویش میکنم . ساندویچ مرغم مرغ پخته ریش ریشو میتونی کمی تفت بدی یکم پنیر پیتزاهم بریزی روش. قارچو فلفل دلمه سیب زمینی دیگه دلبخواهی غایبان در روزهای سخت باید تا ابد غایب بمانند.
دلارام۲۷۳۸۰ عضویت: 1401/11/23 تعداد پست: 4188 اب پز میکنیم با ادویه فراوون و دلمه و هویج و برگ بو .. که بوش کامل گرفته شهقارچ رو سرخ میکنیم با مرغ ریش ریش قاطی میکنیم با گوجه و خیارشور و کاهو و سس مایونز میزاریم نون باگتبا قارچ خیلی خوشمزه میشه لایک نکن.
sibsorkh99 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/03 تعداد پست: 3509 ما اینجوری درست میکنیمسینه مرغ پخته شده رو ریش ریش کن بعد خووووب سرخ کن کنارشم قارچ رو خوب تف بده قا ... ممنون عزیزم 🌺 خدایا شکرت💓🙏
_stella_ عضویت: 1402/11/11 تعداد پست: 3348 من سینه مرغ و با ادویه آبپز میکنم ریش ریش میکنم قارچ و سیب زمینی هم سرخ میکنم با مایونز و خردل همه رو مخلوط میکنم با مخلفات ساندویچ میکنم متاهل و متعهد
sibsorkh99 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/03 تعداد پست: 3509 من هروقت میخوام ساندویچ مرغ درست کنم پشیمون میشم سالادالویش میکنم . ساندویچ مرغم مرغ پخته ریش ریشو م ... چرا پشیمون😀 خدایا شکرت💓🙏
sibsorkh99 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/03 تعداد پست: 3509 اب پز میکنیم با ادویه فراوون و دلمه و هویج و برگ بو .. که بوش کامل گرفته شهقارچ رو سرخ میکنیم با مرغ ... ممنونم گلم🌺 خدایا شکرت💓🙏
sibsorkh99 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/03 تعداد پست: 3509 من سینه مرغ و با ادویه آبپز میکنم ریش ریش میکنم قارچ و سیب زمینی هم سرخ میکنم با مایونز و خردل همه ر ... ممنون عزیزم بعد از سرخ شدن همه رو قاطی میکنی؟ خدایا شکرت💓🙏
sibsorkh99 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/03 تعداد پست: 3509 اب پز میکنیم با ادویه فراوون و دلمه و هویج و برگ بو .. که بوش کامل گرفته شهقارچ رو سرخ میکنیم با مرغ ... قارچ ندارم🥲 خدایا شکرت💓🙏