2777
2789
عنوان

قدددد

| مشاهده متن کامل بحث + 501 بازدید | 59 پست

من دیگ دارم عصبی میشم بخاطر قدم

خانواده مادرم همه بلندن خیلی ادمای بیشعوری هستن وقتی میخان یکیو توصیف کنن که خوشگله میگن قدش بلنده تنها ملاک خوب بودن براشون قده دیگ خجالت نمیکشن جلو هرکسی اینو نگن باعث میشه طرف فک کنه قد یچیز خیلی مهمیه 

منم تصمیم گرفتم ازین ب بعد وقتی میخام بگم یکی خوشگله چیزای برعکس اونارو بگم 

مثلا اگ پوستشون  سبزس بگم فلانی خوشگله پوستش سفیده یا اگه سفیدن بگم پوستشون سفید و بی روح نیس سبزه و بامزس

بنظرم حقشونه منم اینجوری جلوشون بگم 


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ن وزنم50

خب لاغری دیگه البته که خوش اندامی ولی اگه برخورده وزن اضافه کنی دیگه احساس زیاد بلند بودن نمیکنی

۱۴۰۲/۱۲/۲۰بیبی چکم مثبت شد دعا کنید برام بمونه خداجون این عیدی که بهم دادی سالم بذار تو بغلم تو تاریخ ۱۴۰۳/۳/۳۰دنیای ماهم صورتی شدتو1403/۸/۱۳ نورا خانومم اومد تو بغلم😍

فقط منم ک ناراحت میشم بهم میگن قدت بلنده

 الان اکثرا دخترای فامیلمون که قدشون ۱۷۰میگن کاش قدشون بلند تر بود 

فقد بخاطر این ک قدشون از بقیه بلندتر باشه برا چشم هم چشمی

من خودم عاشق قد بین ۱۶۵تا۱۷۰ام

نمیخام چاق شم اخه

به هر حال بنظر من که قدت خوبه زیاد بلند نیست

۱۴۰۲/۱۲/۲۰بیبی چکم مثبت شد دعا کنید برام بمونه خداجون این عیدی که بهم دادی سالم بذار تو بغلم تو تاریخ ۱۴۰۳/۳/۳۰دنیای ماهم صورتی شدتو1403/۸/۱۳ نورا خانومم اومد تو بغلم😍

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز