بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خب اکثر ادما خودخواهن فکر خودشونن بعضیا برای اینکه شوهره طلاقشون نده زرتو زرتو بچه میارن که بچه باعث شه شوخره نره ،خیلی زنا یا مردا خودشیفته و خودخواهن فقط بفکر خودشونن رحم ندارن
بتونه ی فرزند خوب تربیت کنه که برای خودش و جامعه مفید باشه از اینکه خدا بهش این لیاقتو داده تا بتونه مادری کنه ،نه اینکه مثل حیوون خونگی برای رفع تنهایی بچه بیارن مگه بچه سگو گربه یا طوطیه ،اسم خودخواهیا رو مادربودن و بهشت زیر پای مادران است نزاریم الکی تبلیغ خودمون نکنیم که ادم خوبی هستیم مردم میخندن به پدر مادرهای دلقک